Bra krog i Stockholm?

Ja det kan jag säga med 99% säkerhet. över är bara kontor.
Riche är välkänt för sin stora bar "skilsmässobaren" och sin "lilla baren".

De sitter ihop med teatergrillen men den menar du nog inte heller. Tror du tänker på Sturehof? Och Obarne?

Jag blev tvungen att kolla detta med en "krogkung" jag känner och han hade aldrig hört om ngn klubb på övervåningen men tyckte att det lät som en god idé! ;)

Café Opera då? Kanske inte heller är som förr även om jag precis som med Riche, vet att det fortfarande existerar :D

Nä! Cafe opera är som finlandsfärjan för 18-åringar!

Då tror jag Spyan är bättre faktiskt. Om man vippar in i gubbrummet kan man nog hitta några föråldrade mediehipsters.

Berns är väl annars lämpligt om man är lite äldre. Undvik 2.3.5:1 bara

Killar dansar sällan så jag hade nog testat Riche eller en annan bar, de är mer pratvänliga i barer. Jag träffade min snubbe ute, inte alls ovanligt när kompisarna redan är stabila och jobbet inte rbjuder några hetingar.

Jag blev tvungen att kolla detta med en "krogkung" jag känner och han hade aldrig hört om ngn klubb på övervåningen men tyckte att det lät som en god idé! ;)
Nä asså.. Man borde hörtom det om det stämde. Jag började gå ut runt 99-00 så borde hört om det.

Det fanns många roliga ställen som försvann.

Miss fideli, Lemon Bar på kungsholmen! Så sjukt raggvänligt, går att käka och väldigt dansvänligt även om de flesta dansar där de står.

Nä asså.. Man borde hörtom det om det stämde. Jag började gå ut runt 99-00 så borde hört om det.

Det fanns många roliga ställen som försvann.

Miss fideli, Lemon Bar på kungsholmen! Så sjukt raggvänligt, går att käka och väldigt dansvänligt även om de flesta dansar där de står.

Lemonbar är mitt största hat-ställe :crazy: Sjukt slemmiga typer där. Typ sådana med klackringar på tummen som egentligen vill gå på strippklubb. Haha men seriöst Däremot tycker jag att Orangeriet är trevligt om man ska hålla sig på Kungsholmen. Riktigt mysig lokal och där börjar alltid män av bra sort snacka med mig.
Jo AGs är helt ok också! Blev raggad på där senast ;)

Jo och om det är sommarväder är ju Mälarpaviljongen fantastisk!
Dock är det HELT fel sorts män där. Du kommer aldrig få ragg ;)

Är du desperat måste jag dock slå ett stort slag för skilsmässobaren. Det räcker med att du passerar lite smidigt där så är det klappat och klart. Kan finnas smågrevar och sånt där också om du är lagd åt det hållet ;)

haha skilsmässobaren är ju slemmigast av de alla! smågrevar.. det säger sig själv ;) Lemon bar kallas "vinst varje gång". vinst är kanske att ta i men iaf napp :D

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 107
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 538
Senast: hundtant
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 108
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar