Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja, låset till vår ena ytterdörr beter sig knasigt sedan igår. Det går att låsa och låsa upp utifrån med nyckel precis som vanligt. Men...
Svar
4
· Visningar
7 217
Äldre Är Instagram nått man bör ha? Jag har inte gått med där, men funderar på om det kanske borde göras.
2
Svar
21
· Visningar
1 982
Senast: Asko
·
Äldre Snälla hjälp en helt grön "husköpare"! Jag och min man har hittat den sötaste lilla sommarstugan någonsin, läget är nästan för bra för...
2
Svar
21
· Visningar
10 537
Äldre Det är så att en vän till mig ska besöka Sthlm om ett par dagar. Hon frågade mig om jag visste om det fanns någon amerikansk butik. Jag...
Svar
4
· Visningar
718
Senast: Saeta
·
Äldre Ska iväg på en weekend snart till Berlin! Har varit där för många år sedan så det ska bli kul att se staden i vuxen ålder. Mitt sällskap...
Svar
17
· Visningar
2 671
Senast: Silkisif
·
Äldre Av olika skäl funderar vi på att byta boende, inte just nu men inom ett år isåfall (renoverar klart hemna sen ska vi känna efter)...
2
Svar
28
· Visningar
4 397
Senast: voltis
·
Äldre Jag är inte så duktig på att panera fisk. Tänkte kolla här om någon har några förslag på hur jag ska göra för att det ska sitta ihop i...
Svar
6
· Visningar
1 004
Äldre Kanske lägger tråden fel nu men då får moderatorn flytta den. Jag har för mig att jag sett någonstans att företagen är skyldig att...
Svar
13
· Visningar
1 438
Senast: ameo
·
Äldre Om man blir ordförande i en förening, vad är det egentligen man då åtar sig? Har man på något sätt större ansvar som ordförande? Jo, jag...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: tanten
·
Äldre Hejsan! Jag ska nu i helgen på turné med min kör, och efter vår konsert kommer det att ordnas en galamiddag. Jag kommer att ha en...
Svar
3
· Visningar
1 881
Senast: Buck
·
Äldre Hur har ni utbildat er? Frilansar ni eller är ni anställda? Egen firma? Har ni någon speciell inriktning, eller tar ni de...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Hyacinth
·
Äldre Om jag går med i en sluten grupp på Facebook, kan mina facebookvänner då se det? Dvs. händelsen att jag gått med i gruppen och/eller att...
Svar
4
· Visningar
5 109
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Hej! I denna sommar så är det första gången jag får betald semester, får 11 dagar och sökt 12 dagar ledigt och fått dem. Sökte ledigt...
Svar
10
· Visningar
3 599
Senast: Manji
·
Äldre Är lite fundersam kring hur det fungerar med försäkringar. Min man skall sälja ett hus efter sin far, där badrummet är oförändrat sedan...
Svar
10
· Visningar
3 133
Senast: Simply me
·
Äldre det känns för mig väldigt främmande och smått roande. Varför, liksom? Jag blev niad häromdagen och funderade på att fråga om han...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
14 327
Senast: Sharpless
·
Äldre Någon som har koll på hur lång tid det tar att få beställningar från topshop? Finns en klänning där som jag så gärna vill ha på...
Svar
10
· Visningar
3 987
Senast: Isituss
·
Äldre Vattenpumpen verkar ha gått sönder på mannens Honda CR-V. Fläkten rör sig inte heller, så frågan är: kan vi köra bilen till verkstad...
Svar
2
· Visningar
1 998
Senast: lizzie
·
Äldre .. svensk kycklingfärs? .. gula russin? Fyll gärna på om det är något ni letar efter..
2
Svar
31
· Visningar
3 750
Äldre Jag flyttade in i min lägenhet (hyresrätt) för snart en månad sedan. Upptäckte då att det står en massa grejor i mitt källar-förråd som...
Svar
7
· Visningar
1 530
Senast: Malin_L
·
Äldre Vad har ni för hobbys och hur ofta utövar ni dem? Jag vill skaffa fler hobbys och tänkte att denna tråden kan vara lite av en...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 445
Senast: Bubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?