Sv: Vad utövar ni för hobbys?
* En eller ett par gånger om året försöker jag åka iväg på olika sorters motorsports-tävlingar (racing eller dragracing) och vara funktionär.
* Sedan i helgen så sitter jag med i distriktsstyrelsen för för en ungdomsorganisation som jag varit engagerad i sedan 3-4 år tillbaka.
* Mässor, marknader och loppisar. Nu börjar ju loppis-säsongen dra igång, som jag längtat! Kan även utan att skämmas säga att jag redan nu längtar efter att julmarknads-säsongen drar igång. Har redan planerat in en resa till Tyskland för julmarknaden i Lübeck
* Sen tar ju även hästarna sin beskärda del. Rider en gång i veckan, tränar extra, tävlar klubbtävlingar och ska göra min första lokala start i år, jobbar som vikarie och går en förberedande instruktörsutbildning.
* Jag vet inte riktigt om det ska kallas hobby, men jag älskar att titta runt på olika mäklar-sidor på stora gods och gårdar och läsa tidningar med den inriktningen/antik-inredning. En dag säger jag bara!
Det här är ju bara det jag gör på fritiden, sen har man ju jobb som ska tas i hand om och i höst läggs även studier på 100% till, men jag är ju 90-talist och enligt många artiklar man läst så ska jag vara otroligt lat och bara sitta hemma så jag får väll ta och hitta på lite mer att trycka in i schemat