Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut skulle jag säga.Börja styrketräna? Kan det räknas som en hobby?
Vore ju toppen om matlagning eller städning kunde bli en hobby men det är nog körtMatlagning!
Absolut!Börja styrketräna? Kan det räknas som en hobby?
Det måste inte vara nått man kan göra hemma men jag föredrar det. Gärna nått hundarna kan vara närvarande vid.Klättring! Fast då får du ta dig längre än din gård tror jag
Måste det vara något man kan göra hemma?
Kul grej, skulle kanske vara nått att testa.Lära dig de olika dansstegen för olika danser. Finns många videos om det på Youtube.
Charleston? Eller sånt här?
SUP (stand up paddleboarding) med hund.Det måste inte vara nått man kan göra hemma men jag föredrar det. Gärna nått hundarna kan vara närvarande vid.
Annars är nog nått fysiskt vad jag behöver. Komma upp ur soffan och röra mer på mig än bara hundpromenaderna. Löptränade lite förut, både hemma på löpband och ute i naturen men fastnade aldrig riktigt för det.
Både få motion/smidighet och lära sig dansa samtidigt.Kul grej, skulle kanske vara nått att testa.
Lägger till silversmide och guldsmide, ifall man vill göra lite accessoarer på detJärnsmide! Först kan man gå prova på-kurser, sen finns det en massa inspiration och tips på Youtube och blir man fast kan man fixa städ och ässja som man åtminstone kan använda utomhus. Blir man rejält frälst är det bara att bygga en egen smedja! Och behöver man utlopp för överskottsenergi är det perfekt att banka på järn!
Bor i ett hus från 1920-talet som skulle behöva lite fix så det är ingen dum ide att lära sig mer.Byggnadsvård/renovering av äldre hus? En kompis till mig har samma pysseldrift som du verkar ha, nu när hen fixat till sitt eget (gamla) hus letar hen efter ett ödehus att ha som upprustningsprojekt.
Min lillebror håller på med smide och har byggt egen smedja. Kanske får åka och hälsa på och banka liteJärnsmide! Först kan man gå prova på-kurser, sen finns det en massa inspiration och tips på Youtube och blir man fast kan man fixa städ och ässja som man åtminstone kan använda utomhus. Blir man rejält frälst är det bara att bygga en egen smedja! Och behöver man utlopp för överskottsenergi är det perfekt att banka på järn!