Var kan man köpa..

Sv: Var kan man köpa..

Om det inte måste vara kossa finns det ekologisk havrematlagningsgrädde (heter typ havrematbas, om jag inte minns fel). :)

Valio ska ha en laktosfri kvarg som heter "pro feel" tror jag det är.. så de som säljer valios produkter borde ha den?

Valio ska ha en laktosfri kvarg som heter "pro feel" tror jag det är.. så de som säljer valios produkter borde ha den?

I de flesta butiker jag varit inne i så finns inte laktosfri kvarg, inte ens naturell, även om massor av andra produkter av Valio finns med. Tyvärr! Får leta vidare :)

@Sasse Jag hittade Valios laktosfria kvarg "pro feel" på Maxi hemma i Helsingborg MEN den stod tillsammans med den vanliga kvargen! Inte på de laktosfria hyllorna.. =/ Hittade ingen personal och fråga om varför det var så.. men kolla, det kanske är så hos dig också?

@WS6 Om inte, vad heter butiken i Helsingborg? Jag får fram två alternativ när jag söker "ICA Maxi Stormarknad" och "Maxi ICA Stormarknad" :p på olika ställen. Kan i och för sig åka till båda och se, men ändock! Tack för svaret! :)

Liknande trådar

Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
751
Senast: sthu
·
Mat Jag skulle laga ett recept igår och efter en översättningsmiss från min sida råkade jag köpa och använda ringblomma istället för...
2
Svar
22
· Visningar
735
Senast: sthu
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
6 766
Senast: dobbis
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama