Lycanthrope
Trådstartare
Det funkar, osäker på mönstret dock. Kanske lite tråkig, men går ju att liva upp med något smycke och tjusigt hår.Försökte lägga in text samtidigt, men det gick inte. Vad tycker du om något liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det funkar, osäker på mönstret dock. Kanske lite tråkig, men går ju att liva upp med något smycke och tjusigt hår.Försökte lägga in text samtidigt, men det gick inte. Vad tycker du om något liknande?
Det är nästan fyra veckor kvar och jag kan utan problem gå ner 5 kg på det. Jag tränar och äter bra och har hittills gått ner nästan 15 kg. Jag har tänkt prova men kikar på nätet efter modeller jag är intresserad av.Vill du ha en klänning som sitter snyggt ska du inte handla på nätet. Det finns inga genvägar, man måste prova! Och så vansinnigt många kilon hinner du inte gå ner på två veckor om du inte slutar äta helt, vilket inte är att rekommendera.
Pris - så billigt som möjligt Gärna max 500, vi lever bara på min lilla lön just nu.
Färg är inte så noga, men svart/mörkt är väl bäst när man är rund?
Ärmar är inte så noga så länge dom inte är sådär halvkorta så dom precis täcker axeln, då ser mina armar så otroligt tjocka ut. Så antingen bara axelband eller helt utan, eller lite längre ärmar.
Men snälla du, kan du inte sluta skämmas över din kropp?
Du har ingen anledning alls till att gömma dig i tråkiga kläder.
Oavsett kroppsform så ska man hitta kläder som passar just sin egen kroppsform.
Jag är rund och kurvig med stora tuttar, rumpa och lår men har lite midja för att ta ett exempel.
Jag behöver ha kläder som har uringning och markerad midja.
Hög halsringring och raka kläder gör att jag ser ut att vara stor som ett hus, ser mycket större ut än vad jag är då.
Vi runda kan ha färger precis som alla andra!
Vi behöver bara ha rätt skärning på kläderna som alla andra.
Jag tycker absolut att du ska våga prova kläder med färg och var inte rädd för att be personalen i butikerna att hitta en klänning som passar just dig
Jag skäms inte så värst mycket, det jag mest vill dölja är att magen hänger ut framtillMen snälla du, kan du inte sluta skämmas över din kropp?
Du har ingen anledning alls till att gömma dig i tråkiga kläder.
Oavsett kroppsform så ska man hitta kläder som passar just sin egen kroppsform.
Jag är rund och kurvig med stora tuttar, rumpa och lår men har lite midja för att ta ett exempel.
Jag behöver ha kläder som har uringning och markerad midja.
Hög halsringring och raka kläder gör att jag ser ut att vara stor som ett hus, ser mycket större ut än vad jag är då.
Vi runda kan ha färger precis som alla andra!
Vi behöver bara ha rätt skärning på kläderna som alla andra.
Jag tycker absolut att du ska våga prova kläder med färg och var inte rädd för att be personalen i butikerna att hitta en klänning som passar just dig
Fast att vilja klä sig så man tycker att man ser bra ut och känner sig bekväm behöver väl inte vara samma sak som att skämmas över sig själv?
Sen är jag personligen lite allergisk mot att man alltid till varje pris måste "framhäva" sin kropp, tex om man har stora bröst så ska man ha urringat, har man smal midja ska man ha skärp i midjan till allt osv.
Jag tycker att man ska tänka igenom vad man vill framhäva och sedan klä sig efter det. Om TS tycker att hon har tjocka överarmar och helst inte vill visa dem så är ju tex holkärm det minst smickrande medan en trekvarts eller lång rak ärm (gärna med ngt markerad axel) är bättre.
Om ngn annan tycker att TS armar är feta eller ej är ju inte direkt relevant tycker jag
Jag skäms inte så värst mycket, det jag mest vill dölja är att magen hänger ut framtill
Jag gillar färg! Men vet inte vad jag passar i, jag gillar rött men får för mig att det framhäver rött i min hud.