Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Om man dricker två öl varje på fredagar bli alkoholberoende ?
Svar
13
· Visningar
1 593
Senast: nexxa
·
Svar
18
· Visningar
1 546
Senast: JeayL
·
Äldre Jag fick ett litet meddelande då jag öppnade datorn förut idag - Windows lägger ner snart ner säkerhetsprogrammet för datorer som inte...
Svar
8
· Visningar
995
Senast: hejhejhej
·
Äldre Skulle hämta in posten tidigare idag och möts av den här filmen. Är det något nytt påfund :confused: En film om påskens budskap utsänd...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 706
Senast: rubytoo
·
Svar
10
· Visningar
1 313
Senast: Philosophia
·
Äldre Ska till Tyskland nästa vecka och tänkte se vad dom har i sina ridsportsbutiker, så klart :D Men vad heter det på tyska? Vad ska jag...
Svar
5
· Visningar
6 799
Senast: alfahona
·
Äldre Hej vet ej hur jag ska skriva detta men jag måste ha lite råd och sånt.,De flesta vet vad som har hänt men ändå.Men en mycket god vän...
Svar
9
· Visningar
1 099
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag har lyckats slabba ner några klädesplagg med tandkrämsfläckar. Jag har försökt med vanish fläckborttagning men lyckas inte.... Hm...
Svar
9
· Visningar
21 717
Äldre Efter helgens festande så blev min wellpur madrass nerspydd.. har skjölt av den i duschen men den är dynsur och torkar inte. och luktar...
Svar
5
· Visningar
11 216
Senast: bettysmatte
·
Äldre Om jag har inställningen "Bara jag" på min födelsedag, betyder det då att mina vänner inte kan se att det är min födelsedag när det är...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Skulle iväg på rehabilitering där det förekom en del gympa. Tyvärr har jag "växt ur" mina sportbhar så blev ett panikköp på hm, deras...
Svar
9
· Visningar
1 742
Senast: Blueberry
·
Äldre Ska nu sälja iväg mina sista fonder och undrar om det är marknadsvärdet jag ska gå efter eller omkostnadsbeloppet? :o
Svar
0
· Visningar
454
Senast: pepp
·
Äldre Japp.... som det låter nån som har tips på något vettigt ställe.... har ju noll koll däruppe iom att jag är utanför småland... 3 pers...
Svar
5
· Visningar
678
Äldre Varför är det sådan brist på bostäder? T.o.m. bostäder att köpa är det ont om i vissa områden. Hur blev det så? Är det de höga...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 312
Äldre För flera år sedan följde jag av nyfikenhet en länk om alkoholbabies här på bukefalos och upptäckte då att jag i min närhet hade två...
2
Svar
21
· Visningar
9 492
Senast: Mabuse
·
Äldre Jag ska på bröllop i juli och vill vara i god tid med klänning. Jag har varit på ett bröllop tidigare men stod då framme vid brudparet...
Svar
7
· Visningar
2 275
Senast: Itzyditzy
·
Äldre behöver hjälp med förslag på rödvin att bjuda på då jag inte dricker det själv och har därmed ingen aning om vad jag ska köpa. Helst...
Svar
13
· Visningar
862
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Ni som pluggar på universitet och har låååånga föreläsningar, vad har ni med er att äta i pausen? Blir alltid så jäkla hungrig och...
2
Svar
20
· Visningar
2 205
Senast: Toffeln
·
Äldre Tips tack! Vad ger man en raggare som är grym på att laga mat och baka, hundmänniska, som alltid alltid ställer upp och fixar med...
Svar
5
· Visningar
787
Senast: AgentCarter
·
Äldre Medikinet är farlig för dricker cider eller vin?
Svar
6
· Visningar
1 732
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama