Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Det här känns inte riktigt OK. Visst har vi en offentlighetsprincip i Sverige. men att jag ska kunna se hur många på min adress som...
13 14 15
Svar
281
· Visningar
29 915
Senast: swemale
·
Äldre Ja nu är jag lite sugen på en resa i höst till någon storstad och vill gärna ha lite tips. Har siktat in mig lite på New York. Hur...
Svar
1
· Visningar
612
Senast: Myrten
·
Äldre Först hoppas jag att denna tråd inte bryter mot reglerna på något sätt, men det tror jag inte? Isf ber jag om ursäkt o så får moderatorn...
Svar
13
· Visningar
1 299
Äldre Nog måste det vara fler än jag som bor trångt med ont om förvaring. Hur har ni gjort med väskor, hur förvarar ni de? Nu menar jag inte...
Svar
8
· Visningar
2 711
Senast: gul_zebra
·
Äldre Jag såg den här nyheten i morse och har funderat lite på den. Varför anses det som helt ok att kränka en kvinna och tafsa på henne men...
11 12 13
Svar
248
· Visningar
16 484
Senast: TomasN
·
Äldre Det är evigheter sen jag köpte nya jeans och nu börjar dom jag har ge upp. Har försökt ta mig in på stan och köpa men tiden finns bara...
2
Svar
22
· Visningar
3 668
Senast: Cillie
·
Äldre Vilket pucko!!! Förstöra ett fint bakverk på Åkesson. Att hon sedan avslöjar sin egen totala brist på demokratiska värderingar är...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
12 158
Äldre Jag har precis inhandlat jello och ska för första gången prova göra jello shots. Dock har jag INGEN aning om hur man gör. Det står ju...
Svar
4
· Visningar
3 986
Senast: Saeta
·
Äldre Ni som liksom jag har en odramatisk syn på livsmedels hållbarhet vs magsjuka - vad säger ni om kyckling tillagad i söndags och sedan...
Svar
15
· Visningar
67 901
Senast: zassoo
·
Äldre Jag kanske lever i det blå, men hur ofta uppsöker KFM personer på deras arbetsplats? Och i så fall av vilken anledning?
2
Svar
25
· Visningar
8 856
Senast: Ackela
·
Äldre Ibland tänker jag på en tv-serie jag saknar bland dagens skit-tv. "Hunter", någon som minns den polisserien? En lång man ofta klädd i...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 168
Senast: Anna37
·
Äldre Hej! I morgon ska jag ut på resande fot och kommer äta middag på centralstationen vid kl 17. Var brukar ni äta när ni äter där? Finns...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Fengur
·
Äldre Min Samsung Galaxy SIII Mini har börjat lägga av nu efter sisådär 1 år, så jag är i behov av en ny mobil... Problemet är bara att det...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Hedinn
·
Äldre Ni som brukar vaxa er hur länge håller det innan ni måste göra de igen? Jag har en otrolig hårväxt.. och ju mer jag rakar ju mer hår...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Lyrisk
·
Äldre Jag undrar... Till hur många m2 räcker 1m3 grus (0-8) om man vill ha ett 5 cm tjockt lager?
Svar
3
· Visningar
626
Senast: tott
·
Äldre Nu sitter jag med magont kan jag lova! Jag har en hyresrätt som jag hyr ut i andrahand sedan juli 2013 (samma person hela perioden). Vi...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 425
Senast: honung
·
Äldre Jag läser då och då att facebook är på väg ut bland ungdomar. Det kan ju säkert stämma, frågan är var finns ni istället? Själv har jag...
Svar
11
· Visningar
1 319
Senast: Mineur
·
Äldre Har halebop och undrar om någon annan har det problemet? Har haft det ett par dagar nu och jag misstänker att det är min telefon som är...
Svar
2
· Visningar
582
Senast: Hedinn
·
Äldre Hej. Nu är det så att jag skulle behöva ha lite tips ang Londonresa. Min syster fyller 20 och pappa fyller 50 under våren, båda har...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: Rund
·
Äldre Hur byter man bank? Måste man kontakta sin gamla bank först eller kontaktar man den nya som kontaktar den gamla? Vilka banker är säkrast...
Svar
12
· Visningar
1 269
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama