Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, Cold Feet är bra, den ska jag nog ta och beta mig igenom igen.
Jag har till min lycka hittat "I vår herres hage", veterinärserien med James Herriot. Kollar första avsnittet nu.
Nu är det ju inte sådär jättelänge sedan det slutade sändas (7år, tror jag), men Gilmore girls... vad jag saknar den serien (trots att jag har alla avsnitt på dvd, och kollar dem ibland), eller jag saknar väl helt enkelt en fortsättning
Lilla huset på prärien saknar jag också!
Vilse i pannkakan, någon som saknar den ?
Såg det som barn men kommer inte riktigt ihåg vad jag tyckte, tyckte om Staffan i alla fall.
Jag saknar en serie som hette Alf, som handlade om en utomjording från planeten melmac och som landade här på jorden. Älskade den serien när den gick
Jag har till min lycka hittat "I vår herres hage", veterinärserien med James Herriot. Kollar första avsnittet nu.
En annan brittisk serie som nog var den första lite mer "vuxna" jag fick se var Onedinlinjen. Minns ett avsnitt väl som berörde mig väldigt mycket; i det drunknade en i besättningen i lastrummet som var fyllt av någon säd.
Jag fullkomligen äääälskade den!
När jag var i 20årsåldern o pluggade brukade jag kolla på reprisavsnitt på dagtid.
Jag kan sakna Dallas o Rederiet. Eller snarare saknar man väl känslan som Dallas och Rederiet gav DÅ.
Jag gillade också Hill Street Blues.
Som barn var nog det allra bästa jag sett de där norska bröderna som åkte upp längs nån å (undrar om det var sommarmorgon som sände det?) "Bröderna hmhmhm någontings hemlighet"? Eller vad hette den?
brummendahl...
Inte namnet tyvärr men jag vet vilken du menar.