Serier och filmer vi minns- och saknar!

Sv: Serier och filmer vi minns- och saknar!

Ibland tänker jag på en tv-serie jag saknar bland dagens skit-tv. "Hunter", någon som minns den polisserien? En lång man ofta klädd i blå kavaj och en kort kvinna med röd Corvette. Mannen, Rick Hunter, krockade sina bilar titt som tätt, medan kvinnans bil alltid var hel! :D De jagade brottslingar och hade många polisjakter. Sånt älskar jag! Och gjorde redan som 10 åring när jag började se den! :D Såg varje avsnitt!
Den gillade jag också. :D

Gillade även Rättvisans män (Jake and the Fatman)
1002004009597046.jpg

En serie som jag saknar är Third watch. Jag har säsong 1 och 2 på dvd men resterande säsonger finns inte utgivna. :( :down: :mad:

Nä, det var ju en tysk eller österrikisk landsortsläkare? En vanlig såpa?

Är det en pålitlig sajt? Så man inte får trojaner och annat skit... :nailbiting:

Jag kollar massor men har ju blockerare som stoppar omdirigeringar, hindrar mig från att öppna osäkra siter och alla irriterande pop-up fönster samt virusskydd och scannar min dator varje dag. Har inte fått någon skit alls i datorn sedan jag skaffade anti-malware.

OBS, var inte siten som jag skitade ner min dator med tidigare utan när jag letade olika ställen på nätet där jag kunde streama filmer och serier. Fick hem ngt som kallas potatoe skinn vid ett tillfälle och jag kunde inte ta bort det och mitt virusskydd reagerade inte, men när jag letade på nätet blev jag tipsad om malware-programmet och den fick bort potatisen och en massa annan skit som låg och skräpade. :)

Senast ändrad:

Jag kan inte garantera någonting men jag har inga problem och känner mig trygg i mitt surfande på nätet, jag laddar inte ner filmerna utan streamar bara.

Åh, Twin Peaks såklart :love: tvseriernas tvserie som tillförde en helt ny dimension i genren och inspirerade hur många efterföljare som helst.
En blandning av surrealism, klassiskt mordmysterie, läskig stämning och skum musik. Och fantastiska skådespelare.

Fast numera behöver man ju inte 'sakna' nåt, det mesta finns ju att ladda ner/streama nånstans :)

kl

Jag saknar Albert och Herbert. Den serien borde de köra en repris på istället för all skit som ständigt går i repriser.

Liknande trådar

Äldre Jag har lite minnen av en film eller serie jag tittade lite på för väldigt många år sedan, det är absolut ingen ny film. Säkert 15-20 år...
Svar
11
· Visningar
1 650
Senast: Lycanthrope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama