Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å vad jag gillade denna serie Alias Smith & Jones med Pete Duel och Ben Murphy.
Serien gick bara någon sesong sen Pete Duel sköt sig och det kom någon annan skådis men då tappade jag intresse för serien
The Flying Doctors....DEN saknar jag. Vic & Nancy Buckley, piloten Sam och andra original....
Nu är det ju inte sådär jättelänge sedan det slutade sändas (7år, tror jag), men Gilmore girls... vad jag saknar den serien (trots att jag har alla avsnitt på dvd, och kollar dem ibland), eller jag saknar väl helt enkelt en fortsättning
Spejaren!!
Den såg jag också! Men är det inte snarare 20 år sedan?
Ja just det ja!
Nä, du skojar! Så gammal är jag väl ändå inte?
Edit: Åh, herregud! Den gick ju mellan -96 och -99!
Nu är det ju inte sådär jättelänge sedan det slutade sändas (7år, tror jag), men Gilmore girls... vad jag saknar den serien (trots att jag har alla avsnitt på dvd, och kollar dem ibland), eller jag saknar väl helt enkelt en fortsättning
Miami Vice, Macken - Roy's & Roger's Bilservice och Disneydags!
Jag saknar Columbo jag. Så när jag upptäckte att den började visas på SVT24 här om veckan blev jag överlycklig.
The Flying Doctors....DEN saknar jag. Vic & Nancy Buckley, piloten Sam och andra original....
Disneydags går nog fortfarande? På Barnkanalen på lördagar kl 9? Tror jag!
Kollade och jo, disneydags på lördagar kl 9
Åh, The Pretender var min största favorit, jag har alla avsnitten på dvd.Jag saknar Kameleonten (the pretender). Åh jag och pappa satt bänkade framför tvn när det programmet gick, min syster som inte tyckte det var bra och ville så något annat var mindre glad