Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad är en normal ränta på ett blancolån? Är 7.64% effektiv ränta högt?
Svar
16
· Visningar
1 274
Senast: Gammeln
·
Äldre Varför har man det egentligen? jag blev nyfiken då så många på fb har det här så jag bestämde mig för att skaffa ett konto. Men jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 870
Senast: sassiball
·
Äldre Jag blev uppringd av ett företag i början av januari som hade ett erbjudande. Jag skulle få prova på deras nya tjänst som innebär att...
Svar
4
· Visningar
1 081
Äldre Vad har Ikea för öppet köp? jag köpte lite plastinredning till några lådor, som jag nu kommer på att jag skulle vilja lämna tillbaka...
Svar
6
· Visningar
3 451
Senast: Zaga
·
Äldre Känner mig lite dum nu efter ett samtal med en kompis som är sjukskriven och tänkte att jag vänder mig hit och kollar om ni kan hjälpa...
Svar
11
· Visningar
14 853
Senast: Tjôta
·
Äldre Nu kan man se på skatteverkets hemsida hur mycket man kommer få tillbaka på skatten :) Hur mycket får ni och vad ska ni göra med...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
9 293
Senast: Eilífur
·
Äldre En rätt nyligen avliden tvättbjörn har hittats på en strand i Falsterbo. Jag blir lite nojig, det är absolut inget jag vill ha vilt...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 893
Senast: dramatik
·
Äldre Fr.o.m. Den 20/3 kan man gå in och titta på Skatteverket. Jag väntar tills jag får hem den på posten. Får ni tillbaka eller betala i år?
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 438
Senast: Inglorion
·
Äldre Ska försöka sammanfatta detta begripligt. För 4 veckor sedan fick jag ett erbjudande på en hyreslägenhet (1a hand). I erbjudandet...
Svar
4
· Visningar
1 025
Äldre Hur funderar det att ta ut en större summa (600euro) pengar utomlands? Jag har Swedbank och deras Mastercard. Funkar det i Riga...
Svar
8
· Visningar
1 017
Äldre Så google har inte gett mig något vettigt svar, så jag frågar här. Det är så här att jag har min kille i England, skulle behöva föra...
Svar
16
· Visningar
5 914
Senast: CK
·
Äldre Så är dom äntligen här. När jag såg dom så föll jag direkt för Champagneglassen med Marc de Champagnesås :d:d:d. Jo ja tackar ja. Det...
2
Svar
34
· Visningar
3 318
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag ska till Göteborg med maken en helg om ett par veckor, och skulle gärna ha lite tips av göteborgskunniga bukare om vad man kan hitta...
2
Svar
39
· Visningar
3 107
Senast: Mabuse
·
Äldre Jag och min sambo tänkte ha en reseblogg under tiden vi åker till usa och också för framtida resor. Främst för oss själva och våra nära...
Svar
5
· Visningar
1 908
Senast: Miiikaela_
·
Äldre Märklig rubrik kanske, och det är en risk att skriva här. Det blir luddigt som tusan, men vill inte skriva det för detaljerat. Man vet...
Svar
5
· Visningar
1 533
Senast: Manji
·
Äldre Sökt, men inte hittat någon tråd??? Är jag den enda som tittar på Farmen i år? Har inte sett så mycket de senaste åren, men nu är...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
26 250
Senast: Rosett
·
Äldre Hej vet inte hur jag ska skriva detta men allt har blivit värre nu. Saknar torsåker mera en någonsin nu efter det som har hänt. kan inte...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: annie_cool
·
Äldre Jag och sambon tänkte ta en tur till London och titta på sevärdheter, de klassiska, shoppa på Harrods, Towern bigben och så. I vilket...
Svar
17
· Visningar
1 391
Senast: Bison
·
P
Äldre namnet Melanié ????
12 13 14
Svar
266
· Visningar
16 623
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Har just köpt en bil för 150000. Betalade 82000 kontant och resten som kreditköp via bilfirman. Finansbolaget har bilen som säkerhet och...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: killikill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30