Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

KL

Okej allihopa....hur går det med "Icketittandet" ?? ;)

Erkänn att ni trots allt tittar :D

Men jag måste erkänna att det har mist sin glans. Alla är bittra, sura, snackar skit, smörar, gapar och är arga och uppvisar ett allmänt ocharmigt beteende. Tycker alla utom Janne har förlorat sin personlighet. Men han kan ju liksom inte vinna.....

Jag skulle inte titta. Och gjorde det inte heller i måndags. Tills kl blev runt 22, då kollade jag på datorn :D Och har fortsatt titta :p

*KL*
Hoppas innerligt att sura och dryga Cornelia åker ut imorgon! Så jävla töntig liten brud. Hade gärna sett en final mellan Maria och Zimson för där vet man vem som vinner (Maria såklart), men en mellan Cornelia och Maria är inte utgången helt klar. Och att se någon som tjurat sig igenom halva säsongen vinna vore skittråkigt. Egentligen vill jag inte att någon av dem ska vinna iofs... Nej, jag går mot strömmen och håller på Fikri nu då, bara för att han är en skitcool prick, dock något hetlevrad ;). Men han kan iaf erkänna det, även om det kanske bara är ett spel allting :).

Han spelar ett spel där han vänder ryggen åt vem som helst bara det gynnar honom.
Han kallar folk idioter/dumma i huvudet som tänker till och spelar taktiskt.
Han förlorade igår och för att han är en så fruktansvärt dålig förlorare så tog han ut det på Maria och Cornelia. Han hade slickat röv och det lönade sig inte, "stackars" Fikri.

Jag hade kunnat köpa vissa saker han gör om han inte hade varit så jävla schizofren, för när han beter sig som på ett sätt så är allt så jävla bra enligt honom själv, men gör någon annat något liknande så är dom inte vatten värda, svin osv osv i oändlighet.

Han beter sig som en liten snorunge...

Men... någon av alla tusentals tittare måste ju tycka om honom ;)

På ett sätt kan jag nästan förstå hans "besvikelse" efter röstningen igår, eftersom två av rösterna på Maria (Bille-Kims och Jannes) egentligen skulle gå till någon annan, men hamnade på Maria bara för att inte Fikri skulle gå till final. Men han går till överdrift så in i norden hela tiden, och jag höll på att storkna när han började gasta på Maria att hon inte hade hållit honom om ryggen (nu vann ju Maria mot Mats ändå, men hur mycket enklare hade inte den vägen varit för henne själv om hon istället valt Fikri?).

Tycker nog ändå att det var rätt att Maria blev direktkvalificerad till final, som någon sa så är det synd att hon inte varit med hela tiden, då hade hon definitivt känts som värdigaste vinnaren. Hoppas av hela mitt hjärta att Cornelia tar den andra finalplatsen ikväll.

På tal om Fikri, någon annan som reagerade när han och Zimzon satt och pluggade på bondepraktikan och han svarade att hästen var en mellansvensk? Till och med min bror som knappt vet vad som är fram och bak på en häst vet att det heter nordsvensk. Undrar om han spelar dummare än vad han är för att de andra ska tro att han inget kan?

KL

Håller på Cornelia ikväll för jag tycker hon är mer värdig och besitter mer kunskap än Fikri.

Fikri ber bara om ursäkt när det har gynnat honom. Han menar dom inte, för i nästa scen kan han snacka samma skit om samma person till Zimzon....bara att då hör ingen annan. Solklart den falskaste på Farmen i år.....

På tal om Fikri, någon annan som reagerade när han och Zimzon satt och pluggade på bondepraktikan och han svarade att hästen var en mellansvensk? Till och med min bror som knappt vet vad som är fram och bak på en häst vet att det heter nordsvensk. Undrar om han spelar dummare än vad han är för att de andra ska tro att han inget kan?

Ärligt tror jag han är helt okunnig om farmarliv , han har ju inte visat motsatsen nångång iallafall

Undra om det finns "Södersvensk" också :p

KL
Visst var spoilern pinsamt dåligt redigerat av tv 4 inför finalen?
Man ser ju vem som vinner, så det blir ingen överaskning på söndag:mad:

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama