Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Och att sen gå ut i tidningen och säga att han lade sig för att det var fusk. Okunnig och för lat för att läsa på när han kunnat, dålig stil

VA ??!! Sa han det , vilken jävla Tomte :D ....han var ju hur pinsamt dålig somhelst och HAN av alla lägga sig ;) ....In his dreams

KL

Kul....nu står det ju överallt vem som vinner....tom på Farmens Facebooksida grattas vinnaren av massor :(

KL

Kul....nu står det ju överallt vem som vinner....tom på Farmens Facebooksida grattas vinnaren av massor :(

Mäh... :(

Vad tråkigt. Får det några konsekvenser tro, om det läcker ut i förhand? Ja, förutom att det blir oerhört trist för tittarna förstås. Men nånstans kom ju "läckaget" från, deltagarna får väl ändå lite förhållningsregler om att inget säga?

Vad tråkigt. Får det några konsekvenser tro, om det läcker ut i förhand? Ja, förutom att det blir oerhört trist för tittarna förstås. Men nånstans kom ju "läckaget" från, deltagarna får väl ändå lite förhållningsregler om att inget säga?

Fast även om bilderna inte läckt ut så klippte ju TV4 tydligen "inför nästa program" så alla som följt farmen kunde räkna ut vem som vann ändå?

(Jag följer inte men var ju svårt missa rubrikerna etc)

KL

Aftonbladet har tydligen pratat med "vinnaren" som säger sig vara så besviken eftersom hon hela tiden fått ljuga nära och kära rakt upp i ansiktet till ingen nytta. Bilderna som läckt ut är tydligen produktionsbilder och har cirkulerat på olika platser på nätet sen igår :(

Äsch....jag får väl skaffa mig ett liv istället :o

hmm tror jag slutar läsa här nu fram till på söndag så ingen försäger sig då jag inte kollat tidning å hemsidor å annat:P spännande att se vem som vinner hehe :P

hmm tror jag slutar läsa här nu fram till på söndag så ingen försäger sig då jag inte kollat tidning å hemsidor å annat:P spännande att se vem som vinner hehe :P

Jag fattade inte heller genom trailern vem som vann och har inte läst något om det, så jag håller med du ;)

Läckaget kom från TV4 själv i trailern igår

Jag missade också helt det, jag var mest lycklig över att Fikri hade åkt ut, så jag får väl erkänna att jag inte ens tittade ordentligt på klippet. Vägrar all form av media som kan tänkas skvallra nu, jag vill inte veta. ;)

Tycker det blev två värdiga finalister, till slut. Visst att jag fortfarande gärna hade sett Mats som segrare, men efter omständigheterna så är det här de bästa.

Nej, trailern är en (askorkat klippt) sak och läckaget ett annat. Läckaget gäller foton på vinnaren med bukett och champagne och när hon blir slängd i luften av andra deltagare.

sen ja , men först visades trailern och sen kom bilden ( som ett svar på ett inlägg jag skrivit)
men det var inte den bilden jag såg , utan ensam på vinnaren med pokal o blommor

Ja det är ju det jag menar. Trailern i sig är inte läckan, den är bara skitdumt klippt precis som resten av säsongen. Bilderna är läckan :p

KL

Säsongens höjdpunkt...finalen...blev man ju snuvad på iom läckan :meh:
Höjdpunkten får istället bli att Fikri inte kom till final. Tack gode gud!

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama