Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Kl
Jag har ju haft lite dålig koll men stämmer det att utmanarna var där bara 20 dagar och de andra 60. Då är det ju faktiskt inte speciellt rättvist. Jag gillar utmanarstuket men tycker det vore intressantare med två parallella grupper för att få mer dynamik och psykiskt tryck mellan människorna. Folk reagerar ju så olika på föda och så vidare.
I Cornelia såg vi ju verkligen hur en sockerknarkare blir utan sin drog. Det var när honungen som hon tjyvätit av tog slut som hon fullständigt ballade ur.

Jag tycker nog Maria var värd segern, men jag hade inte protesterat om Cornelia hade tagit hem det heller. Jag lyckades ju missa spoilern, så för mig var finalen faktiskt ganska spännande, tur det kanske. :p

*KL*

Maria var inte en värdig vinnare...

Jag väntar på att Cornelia ska uppdatera sin blogg!

Hon skriver:

Imorgon är dagen då jag ÄNTLIGEN får skriva vad fan jag egentligen har tyckt och tänkt om allt och alla på farmen.

Tro mig ni kommer inte bli besvikna. Det kommer komma MÅNGA saftiga inlägg.

I övrigt kan jag bara konstatera att fel person vann.

PUSS

Och idag är imorgon enligt blogginlägget :D

De har nog inte lika gamla anor som sv. ardenner, nsv och gotlandsruss. Men håller med om att sv.hbl borde vara med. Kanske om 100 år så räknas sv.hbl och sv ridponny som inhemska de också.

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur