Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Vilka som söker till nästa säsong kanske? ;)

(Jag fortsätter kolla, mest för att min nyfikenhet hindrar mig från att låta bli. Och jag vill se Cornelia slå ut besökarna :p)

Haha, ja jag funderar själv på om jag KAN låta bli när det kommer till kritan, men jag vill inte... Eller jo, eller nej! Eller?...

Vilka som söker till nästa säsong kanske? ;)

(Jag fortsätter kolla, mest för att min nyfikenhet hindrar mig från att låta bli. Och jag vill se Cornelia slå ut besökarna :p)

Några heta tips? :d

Och om du ändå tänker kolla så kanske du råkar skriva nåt här som vi andra råkar läsa... :angel:

Även om jag nästan tuggade fradga av ilska så kommer jag titta veckan ut. Helt enkelt för att jag inte har något bättre för mig. Jag hoppas av hela mitt hjärta att någon av tjejerna tar hem det nu, hemska tanke om någon av killarna vinner! :yuck:

Kl

Jag har visserligen sett långt ifrån alla avsnitt men jag förstår inte agget mot Zimzon? Av det jag har sett är han hur bra som helst. Vad är det jag har missat?

Problemet jag har med Zimzon är att han inte varit med från början. Annars verkar han som en väldigt snäll typ, jäkla synd att han allierat sig med Fikri bara :)

Kl

Jag har visserligen sett långt ifrån alla avsnitt men jag förstår inte agget mot Zimzon? Av det jag har sett är han hur bra som helst. Vad är det jag har missat?

Det fattar inte jag heller. Han är ju en störtskön snubbe. Och väldigt snäll och ödmjuk har jag fått uppfattning om. Men att han hänger med Fikri är ju synd, men säkert bara taktiskt.

Jag tyckte han verkade rätt vettig från början, men jag stör mig på att när han kom tillbaka så satt han och skröt om hur bra han var jämfört med Mats/André, vilket han helt uppenbart inte var eftersom han åkte ut mot Mats i ett husförhör, och det ganska rejält, men fick en andra chans.

Visst att det till viss del handlar om taktik, men jag tycker att segraren ska kunna sköta farmen också i slutändan, och det verkar inte någon av de kvarvarande killarna kunna. För mig handlar det inte så mycket om utmanare hit och dit, Maria får gärna vinna för mig. :)

Då har jag nog missat något viktigt ändå haha. Jag har inte sett något som säger att dom kvarvarande killarna inte skulle kunna sköta farmen? Däremot har inte Zimzon gjort så mycket väsen av det han gör som en del andra. Han har bara jobbat på utan att gnälla eller skryta, dessutom spridit lugn och good feeling bland deltagarna. Riktigt skön människa och jag ser gärna honom som vinnare. Och inte för det har med tävlingen att göra men han är dessutom otroligt vacker! :love:

KL

Okej allihopa....hur går det med "Icketittandet" ?? ;)

Erkänn att ni trots allt tittar :D

Men jag måste erkänna att det har mist sin glans. Alla är bittra, sura, snackar skit, smörar, gapar och är arga och uppvisar ett allmänt ocharmigt beteende. Tycker alla utom Janne har förlorat sin personlighet. Men han kan ju liksom inte vinna.....

KL

Men jag måste erkänna att det har mist sin glans. Alla är bittra, sura, snackar skit, smörar, gapar och är arga och uppvisar ett allmänt ocharmigt beteende. Tycker alla utom Janne har förlorat sin personlighet. Men han kan ju liksom inte vinna.....

Jag har kollat ;) ...hoppas ändå på Cornelia

jag erkänner, jag har tittat :p

Men gillar det inte. Jag hoppar på Cornelia, hon kan sköta gården och hon har varit där sen första början. Jag hoppas att Maria inser att både Fikri och Zimzon har huggit henne i ryggen, när hon trodde att de hade en pakt ihop...

Skriver under på det! Fast kan ändå tycka att Maria vore värdig vinnare. Synd att hon inte har fått vara med från början. För jag kan på visst vis tycka att jokrarna har fått glida in lite för lätt egentligen.

Ja.. jag har också tittat. Slött, men lik förbaskat tittat!

KL

Sonen vill ju titta så jag håller väl honom sällskap då som den snälla mamman jag är :D

Men det är ju inte som förr.... Och ja, jag håller också på Cornelia nu. Mest för det hade retat skiten ur en del bittra som Mats och André. De har sänkt sig en hel del i mina ögon med sitt surande. Sen är hon den enda ur-farmaren.

Näpp, tittar inte! :sneaky:

Men jag läser nyfiket vad som skrivs här och på fb-Farmen :p och kanske tittar jag på nåt avsnitt i efterskott beroende på utgången.

KL

Igår var jag iväg med vovven så kunde inte titta, orkade inte kolla på tv4play men var här inne o läste ifall jag missat något :D Men idag satt jag bänkad..insåg att jag faktiskt måste se vem som vinner ändå:p

KL

Och i morgon hoppas jag att det är sista gången Fikris nylle smutsar ner min tv-ruta.........

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama