Farmen 2014

Sv: Farmen 2014

Tror Cornelia väljer Mats eller André. Maria är förvisso ett stort hot men väljer hon henne så skickar hon ut typ Zimson eller Fikri i husförhör som i sin tur inte är något hot mot Cornelia och då har hon inte vunnit nånting på det. Fikri och Zimson lär hon väl knappt fundera på att välja ens just för att de inte är något hot mot henne. Mats och André däremot kan definitivt bli ett hot mot Cornelia i ett husförhör och borde således vara rätt viktiga för Cornelia att skicka ut innan det är försent.

Men jag hoppas att jag har fel, jag vill ju ha Mats och André i final :p

Ja ska C vara smart så väljer hon Mats eller André som förstekämpe....antagligen Mats, de två drar ju inte jämt alls och han är nog kunnigast. Mats kommer då att välja Maria el Fikri är min gissning. Cornelia är antagligen kunnigare än någon av utmanarna..så de är inget direkthot.

Men jag måste säga att jag är lite besviken på Mats och Andrés surande. De håller ju på att bli som tjejerna. Särskilt Mats. Det är mycke gnäll och skitsnack och sura miner från hans sida nu. Känns som om han har tappat fart. Mats var favoriten men just nu sätter jag André på förstaplats.

Bäst för Cornelia vore ju helt klart om Mats möter Maria. Vem som än åker ut då så blir hon av med ett hot.

Men var är straffet för den stulna spriten undrar jag! Gutta skrev ju nåt på facebook om att den som skrattar sist skrattar bäst eller vad det var, jag hade hoppats på nånting nu vid slakten... Trodde han hällt i nåt äckel istället när han inte drack själv idag men nähä, inte det heller :p

Undrar vem som blir förstekämpe ikväll? Mats är förmodligen största hotet mot Cornelia i en final, men det känns som om hon kan ta precis vem som helst. Den jag i så fall tror minst är nog Zimzon, han borde inte vara något hot mot henne själv i ett husförhör.

Men var är straffet för den stulna spriten undrar jag! Gutta skrev ju nåt på facebook om att den som skrattar sist skrattar bäst eller vad det var, jag hade hoppats på nånting nu vid slakten... Trodde han hällt i nåt äckel istället när han inte drack själv idag men nähä, inte det heller :p

Jag förväntade mig också nått sånt.

*KL*

Nu hoppar jag av tittandet. Det känns inte värt det. Ingen som är kvar är värdig vinnare.

Jag också.

Jag kan iofs hålla med Mats, slog Maria ut både honom och André så är hon värdig vinnare. Men jag hade såklart mkt mkt mkt hellre sett någon av originalgrabbarna i sista fighten.

Ja inte känns det lika kul längre.....:(

Ingen kvar som jag håller på, men måste jag välja så blir det nog Maria, hon känns mest rejäl, och verkar redigt kunnig med!

Lär dock inte sitta lika troget framför TV:n den här veckan...

KL

Har inte kollat än men förstår att André åkte ut. Ni får ursäkta men jag är såpass liten människa så att om nån av de tre utmanarna vinner hela klabbet så är inte jag den som står först i gratulationskön iaf :meh:

Fanns tydligen bara plats för 4 i finalveckan -.- så jag känner som flera andra. Nu känns det inte värt att titta längre.

KL

Jag pallar inte psykiskt om Fikri skulle vinna....eller Zimzon. Så för min mentala hälsas skull lägger jag ner tittandet :mad::arghh:

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama