Gammeln
Trådstartare
Sv: Årets nya glassar
Nä den hette 69:an
Fast den med jordgubb hette väl 77:an?
Nä den hette 69:an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fanns det en rosa champagne förr
Den fanns i Singapore förra året i alla fall, därav att jag frågade om den kanske inte fanns här, för det vet jag inget om. Magnum Pink hette den i alla fall, med champagnesmak och var någon slags limited edition (lanserades tillsammans med Magnum Black med espressosmak). Men det är möjligt att de aldrig lanserades i Sverige.
Jag brukar få visa leg till och med när jag köper alkoholfritt på systembolaget men jag har inte heller haft några problem att få köpa den glassen. Tror faktiskt inte en butik kan neka någon under 18 att köpa en vara för att det 0,5 % alkohol i. Det är ju den alkoholhalten drycker som det står alkoholfri på brukar ha.
Jag brukar få visa leg till och med när jag köper alkoholfritt på systembolaget men jag har inte heller haft några problem att få köpa den glassen. Tror faktiskt inte en butik kan neka någon under 18 att köpa en vara för att det 0,5 % alkohol i. Det är ju den alkoholhalten drycker som det står alkoholfri på brukar ha.
*delvis kl*
Endast pga denna tråd var jag tvungen att prova Magnum specialaren... tyvärr blev jag inte imponerad. Den var inte äcklig men inte supergod heller. Jag lägger hellre kalorierna på annat, tex Ben&Jerry's.