Sv: Instagram

Haha, Gammeln, en smula ironi där kanske :D ?

kl

Jo nu har jag lyckats få in både profilbild och ett par bilder på kusarna, nu undrar jag hur man gör om man sitter via instagram på sin dator och vill lägga in en bild direkt i ett inlägg istället för att först ladda upp dem ex via photobucket? går det ens?

Instagram.com tror jag de är. Där kan man logga in och se sina bilder och kopiera från där

Jag visste inte ens att det gick att ladda upp direkt från datorn? Hittar inga knappar för sånt via instagram.com..?

Kanske lite märklig beskrivning :o använde menar jag mest att jag tittade på flödet genom datorn, jag har hittills laddat upp 4 bilder och det gjorde jag genom mobilen.

Men kan man från mobilen ladda upp direkt till bukefalos?

Jaha du menar länka från instagram till bukefalos? Det går nog inte. Man kan varken spara ner eller länka till instagrambilder utan att också ha dem någon annan stans.
Men man kan ju dela till tex FB och sen länka därifrån.

Ja det var det jag menade eller om man kan få upp en bild direkt i inlägget och slippa den tjatiga länken.

Bild direkt i inlägget får du om du kopierar bildadressen och sen klistrar in den via den lilla knappen som ser ut som ett vykort här på buke, infoga bild heter den.
Men som sagt, du måste ha bilden någon annan stans än på instagram.

Tack vad snäll du är som vill hjälpa mig :) det uppskattar jag.

Men det kan jag redan, trodde bara jag skulle slippa omaket att behöva ladda upp bilderna på photobucket först men det gör jag väl inte då :p

Nu behöver jag hjälp igen. Hur tar man bort ett filmklipp som man inte vill ha längre? en snäll person sa att man skulle klicka på knappen jämte kommenterafältet. Jag gör det men det står bara embed?

Liknande trådar

Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
284
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 448
Senast: Marita73
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 020
Senast: Sharpless
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 155
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur