Tårtkalas

Sv: Tårtkalas

Nja, var väl kombinationen som gjorde det? Och vad det gäller körförmågan så kan hon ju haft körkort och blivit av med det. Oförmågan att köra bil ser jag dagligen i Sthlmstrafiken, men jag tror ändå majoriteten har körkort även om de inte kan framföra sitt fordon säkert för andra och sig själva. :crazy:

Sv: Tårtkalas

men kåken var ju ett resultat av att hon inte har kapacitet (föga förvånande);)att ta körkort..och kört ändå

Det blev ju 1+1+1=Gå direkt i Fängelse ;)

Sen sa hon ju att det var inte fängelsestraffet som sved utan det var att hon blev tvungen att betala pengar till Jimmie :rofl:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 685
Senast: Dopy
·
Övr. Katt Vi skaffade nyligen en supetmysig ocicatunge (han var 15 v när han kom, men hade fått hämtas från 13), och lite har jag spanat efter ev...
2
Svar
31
· Visningar
5 353
Senast: ako
·
Hästmänniskan Har blivit erbjuden att låna ett varmblodssto som sällskap till hästen hemma. Skulle som det låter på nuvarande ägaren i princip få...
Svar
4
· Visningar
2 544
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama