Vad spolar du ned i toaletten?

Sv: Vad spolar du ned i toaletten?

Ja? Spolar m varmt vatten o lite diskmedel efter, funkar toppen

Är btw uppvuxen i villa på landet med eget avlopp o brunn. Vi spolade ner allt, tops, bindor, katthår (två perser) o allt annat vi kom över
Det är ett bra sätt att skaffa sig problem, om man inte är av rörmokarbörd.

Är man sådan betyder det istället i förlängningen solresor till Karibien, nya muskelbilar och ännu en utbyggnad på huset.

att hålla handen mot handfatet när man borstar tänderna)
Jag är också väldigt nyfiken på detta!

Undrar lite förstrött om man också spolar ned olika matoljor och smält fett i diskhon i den här tråden..?

Nej, det torkas upp och slängs i brännbara (vi har inte kompost i huset). Men jag har haft ett långvarigt gräl med en vän om just detta, hon har fortfarande inte erkänt att jag har rätt tror jag ;) (Fast senast så var det nog att hon diskuterade att man visst kan skölja ner det och jag att man inte bör/ska)

(men jag minns lektionen om att inte hålla i sladden när man drar ut saker ut väggkontakten, samt att hålla handen mot handfatet när man borstar tänderna)

Jag inser att jag inte var så tydlig.
Det var en ergonomilektion light tror jag, i lågstadiet.
Om man böjer sig över handfatet när man borstar tänderna, för att det inte ska stänka (??) så är det viktigt att avlasta ryggen genom att hålla en hand på handfatet.

Redan då borstade jag tänderna promenerandes runt i lägenheten så jag tyckte premissen var lite konstig. Men ja, ergonomi som sagt, som att sätta upp en knä i sängen när en bäddar. akta ryggen osv.

Jag är också väldigt nyfiken på detta!

Nej, det torkas upp och slängs i brännbara (vi har inte kompost i huset). Men jag har haft ett långvarigt gräl med en vän om just detta, hon har fortfarande inte erkänt att jag har rätt tror jag ;) (Fast senast så var det nog att hon diskuterade att man visst kan skölja ner det och jag att man inte bör/ska)

Det där verkar vara del av problemet. Att folk konstaterar att man kan spola ner si och så.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka