Fina platser att besöka

Sv: Fina platser att besöka

Måste bara ge mig på en liten parantes i myggfrågan. Jag bor i Jämtland, har besökt Fatmomakke ett flertal gånger.
Mitt mest gruvliga minne av att vara helt sönderbiten av mygg härrör från en kväll när jag var på en konferens i Fagerudd, Enköping.
(Men sandmyggen, svidknotten slipper man för all del söderöver)

Östa camping (Tärnsjö) är mitt värsta skräckminne av mygg. Vi fick avbryta ett scoutevenemang hastigt och lustigt och kasta oss in i bilarna.

Sv: Fina platser att besöka

Här mitt i Skaraborg finns också en trygg plätt att campa på om man står ut med hönsen som gal tidigt. Runt om här finns Göta kanal, Kinnekulle, Läckö och mycket andra kulturhistoriska miljöer.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379
Äldre Jag och sambon har inga planer för nästa vecka och veckan därpå, men fick tillgång till bil, så bu funderar vi på att bila över till...
2
Svar
24
· Visningar
1 823
Senast: Jeffery
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mitt internet är äntligen tillbaka och det här inlägget som jag tänkt ta med till jobbet för att lägga ut i morgon, kan läggas ut på en...
Svar
0
· Visningar
497
Senast: Magiana
·
Äldre I år vill jag inte semestra med sambon längre. Nu jobbar jag på att hitta ett eget boende och bli singel, men jag har börjat fundera på...
Svar
11
· Visningar
2 754
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama