Det var längesen!!!

Sv: Det var längesen!!!

Jag är väl kvar, men mera sporadiskt.
Numera är man mest på FB.

Jag kommer ihåg dig.

Jag är väl kvar, men mera sporadiskt.
Numera är man mest på FB.

Jag kommer ihåg dig.

Men HEJ Bengall!

Tänkte gå in och skriva i tråden att loopen minns jag, och att loopen och jag träffades hemma hos mig när jag bodde utanför vimmerby och jag hade buketräff!
Och så trillar du in! Det var ju typ tack vare dig det blev buketräff hos mig, du, din fru och erat barn var väl på genomresa och behövde ha nånstans att sova så jag tror ni tältade på min trädgård :D Va glad jag blev när jag såg dig här och kom på att tänka på det!! :D

Nu har jag flyttat till vetlanda och bytt nick ;)

*kl* Ookej när vi ändå väckt en gammal tråd (eller gammeln väckt gamla.. äsch) så undrar jag. Vad hade den manliga bukaren som skrev rätt underhållande för nick? Minns en "spöktråd" med ett gäng bilder, innehållet i tråden är luddigt men det spårade ur en del, har för mig att ovan nämda manliga bukefalist hade ett finger med i spelet.

Med tanke på temat kanske det var Laban som spökade?

Jag känner oxå igen TS. Har själv gjort uppehåll. Så långt att gamla kontot raderats.

Jodå, hej på dig.
En liten rapport om vad du har haft för dig under din frånvaro skulle vara trevligt att läsa.

*KL*

Nu är ju detta en gammal tråd ser jag men jag är också kvar. Inte lika aktiv längre som för en tio år sedan men möjligtvis något mognare i alla fall :p ;)

Känner igen flera i trpden även om en anban hålkt sig gansja "gönd"

Hittat tillbaks hit och läser mest :-)

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Wille
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 871
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
439
Senast: Monimaker
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 071
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar