Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har hittat några nya ostar i disken som säljs som vit ost? Det är både burkar från Bulgarien och lite varstans och plastförpackningar...
Svar
9
· Visningar
8 979
Senast: Mia_R
·
Äldre Larmen om faran med rött kött efterlöser varandra. Kycklingarna pumpas fulla med antibiotika och stressas till döds, fisken simmar i...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 596
Senast: Trani
·
Äldre Förlåt för lång rubrik. Jag flyttade ut från en lägenhet (privat hyresvärd) i början på februari, har dock lägenheten kvar till...
Svar
3
· Visningar
1 626
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Ja, vad väljer du att vara på bukefalos och varför? Har du råkat ut för att någon känner igen dig? Häst/hund/djurvärlden i Sverige är...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 678
Senast: Ramona
·
Äldre Hej alla :) Skriver från nytt nick då mitt gamla försvunnit.. Iallafall.. Jag undrar om det är nån som vet nåt bra ställe där man...
Svar
3
· Visningar
608
Senast: Jossantt
·
Äldre Nu har jag haft mitt andra inbrott i mitt förråd, förra gången klippte dom låset, denna gång nätet som är runt... Jag saknar en tavla...
Svar
17
· Visningar
2 862
Senast: honung
·
Äldre Igår tömde jag hönshuset på ägg efter att vi varit bortresta över helgen (och djurvakten inte tagit dem). Visade sig att en av hönorna...
Svar
12
· Visningar
1 840
Senast: Mia_R
·
Äldre Pratade med min klassföreståndare i måndags. Mer ett samtal för att han ville kolla hur det går för mig i skolan och allmänt. Säger då...
Svar
8
· Visningar
1 675
Senast: millan10
·
Äldre Vad säger bukevärlden om fallet med två svenskar som sitter i fängelse i Tunisien? Någon som är närmare insatt?
Svar
0
· Visningar
483
Senast: Lejonelle
·
Äldre Ida åkte min mobil i toan :arghh: Har inte testat starta den än, men jag gissar att den är körd. Den köptes i augusti 2012, en Samsung...
2
Svar
35
· Visningar
3 510
Senast: Toffeln
·
Äldre OBS! Seriös tråd. Har sedan barnsben haft en förmåga att se vad som kommer att ske, drömmer mycket sanndrömmar, magkänslan har stämt...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 430
Senast: Pazuzu
·
Äldre Hur kan försäkringskassan ha 2 handläggare till samma ärende? När de handlägger ett ärende ser de inte att en annan kollega gör...
Svar
0
· Visningar
607
Senast: jerseyko
·
Äldre Grattis pappa jag vet att du inte kan se detta men jag saknar dig så mycket det ska du veta, Fattar inte att du är borta. Jag saknar så...
Svar
16
· Visningar
1 303
Senast: annie_cool
·
Äldre Tänkte överraska morsan med en surfplatta. Hon har just ingen datorvana alls. Det jag tänker att hon skulle kunna använda den till är...
Svar
10
· Visningar
1 913
Senast: CK
·
Äldre Någon som lyssnde på radion imorse, kanske var de mix Megapol...? Petter sjöng en låt, texten var så fin, men lyssnade bara med ett...
Svar
4
· Visningar
555
Senast: Jabbe
·
Äldre och allt sånt. Här har det premiärbakats i vedspisen. Har länge funderat på hur i all världen man vet hur varmt det är - och använt...
2
Svar
28
· Visningar
2 247
Senast: TinyWiny
·
Äldre Vi fick ganska nyligen hem en ganska stor mängd nötkött (mycket närproducerat :D:up:) som nu ligger i frysen och väntar på att bli...
Svar
5
· Visningar
2 299
Senast: mariposa
·
Äldre Hej vet inte hur jag ska förklara detta men jag är konstant hungrig äter mera en vad jag ska. Jag är inte gravid om ni tror det. Vill ha...
Svar
18
· Visningar
1 831
Senast: annie_cool
·
Äldre Kommer snart att passera Stockholm om har lite mer än 2h "dötid" att spendera där en söndagseftermiddag innan jag ska med nästa tåg...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: zoller
·
Äldre Jag har nu ätit pulvret från Phbalans (mixen,nässla,nypon&blåbär+kalken+d vitamin)i snart 2 månader.Har väl ännu inte märkt någon större...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 143
Senast: Trani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar