Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Köpte Wartner vårtpenna för ett tag sen och blev lite ställd när det såg ut så här i förpackningen :eek: Finns det nån nytta alls...
Svar
5
· Visningar
2 366
Senast: cambodia
·
Äldre Nu har min lugg växt till det stadiet då den inte går att ha rakt ner längre... Jag står i valet och kvalet att kapa av den eller...
Svar
5
· Visningar
673
Senast: nexxa
·
Äldre Hej Jag vet några få som är virriga som tex min mamma som alltid Glömmer vart hon har sina saker en gång glömde hon sin handväska när...
2
Svar
22
· Visningar
1 831
Senast: Amha
·
Äldre Hej vänner! Vill bjuda sambon på finfrukost, men han gillar inte sånt som våfflor och liknande, plus att han äter LCHF för...
Svar
13
· Visningar
1 918
Senast: Blueberry
·
Äldre Ersättning för sveda och värk, är det något man kan överklaga? Jag fick ett brev igår med besked om en summa som jag tycker var ett hån...
Svar
6
· Visningar
1 073
Senast: Zewz
·
Äldre Jag var med om en olycka i somras, och min trafikförsäkring står för kalaset, vilket har blivit ganska kostsamt. En omgång kvitton...
Svar
9
· Visningar
3 503
Senast: Zewz
·
Äldre Någon som vet hur man hyr bil smidigast i Italien (Venedig)? Vi reser med KLM och de har biluthyning, är de bra eller finns det något...
Svar
7
· Visningar
649
Senast: Inglorion
·
Äldre Jag är trött på mina nylonstrumpbyxor. Det blir svettigt i grenen och de kliar. Men vad ska man ha? Jag är en sån person som har...
Svar
10
· Visningar
4 956
Senast: Andromedae
·
  • Låst
Äldre Haha, nej, riktigt så barnslig är jag kanske inte. Men rent teoretiskt. Jag har blivit bjuden på "klassfest" för alla som gick...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
20 780
Senast: ullo
·
Äldre Har ni några återkommande drömmar? Jag själv drömmer oroande ofta om tornados. Starka drömmar som kan hålla i några dagar efter. Min...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 656
Senast: Andromedae
·
Äldre Rysk propaganda när den är som alldra bäst..... http://www.dn.se/nyheter/sverige/rysk-tv-bildt-var-cia-agent/...
Svar
0
· Visningar
439
Senast: swemale
·
Äldre Mer exakt är LinkedIn??
Svar
2
· Visningar
511
Senast: sjoberga
·
Äldre Nästa vecka ska jag till Helsingborg på kurs. Kursen är klar vid 14-15-tiden på lördag, men som vanligt går det inte att åka hem på...
Svar
2
· Visningar
1 455
Senast: Lillgrådis
·
Äldre Hittar lite då och då den meningen, men VARFÖR läser man inte tråden innan man svarar??? Ofta kommer tips/råd som inte alls är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 912
Senast: MiniLi
·
Äldre Har någon här något bra tips på vad man kan äta istället för t.ex. chips och ostbågar och sådant? Gärna något hyffsat nyttigt. Jag vill...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
17 525
Senast: morgaine
·
Äldre För två år sedan köpte jag ett hus. Fick det "billigt" eftersom det var nerrökt och lite skabbigt eftersom en alkis bott i det de...
2
Svar
39
· Visningar
6 017
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Hej! Nu har jag googlat så att ögonen blöder men jag hittar inte svaret på min fråga: Om en motion inkommer till styrelsen i rätt tid...
Svar
8
· Visningar
1 106
Äldre Har länge tänkt att man kanske skulle försöka göra en tråd där man samlar frågor och tips om resande. Nu råkar jag ha en fråga, så då...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 909
Senast: Gabbi
·
Äldre Jag tror jag blir tokig snart.:banghead: Jag har ingen häst längre, och kommer inte att skaffa igen, så nu har jag massor av saker att...
2
Svar
27
· Visningar
3 073
Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
669
Senast: Eina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30