Brukar ni vara virriga?

Sv: Brukar ni vara virriga?

Okej så virrig har jag dock ej varit så att jag gör fel.men kan säga fel ord.

Som en gång kallade jag mjölken för mjök
och jag skulel säga hon är fin men sa hon är så fan.

Ett litet urval i min förvirrade vardag:

Skulle köpa färsk pasta - kommer ut med färskpotatis
Gått ut utan byxor (hänt 2 ggr)
Tog av min tröja och skulle lägga i tvättkorgen - går i stället ut och slänger den i soptunnan
Skulle köra från stallet (själv) glömmer en sak - kommer ut och sätter mig på passagerarsidan och undrar varför ingen kör?
Tvättar och torktumlar mobiltelefoner

Osv..

Hahahaha! :D Det där var ju bara helt galet. Virrig är jag men inte sådär.

Busskortet är vanligt att försöka med som dörröppnare på jobbet. Vi använder dock passerkort här och systemet ser likadant ut i tunnelbanespärrarna så det är väl ändå inte så konstigt. Det var vid ett tillfälle jag lyckades låsa in mitt kort och fick ringa på en kollega. Han tyckte att det var ganska roligt att få något att göra så han flinade stort när han kom in och sa att han "nääästan" satte så hög prio att det blev blåljuskörning men han nöjde sig med bussfiler, hehe. Vinsten för egen del var att jag fick skjuts hem och det var ju trevligt ;)

Hjälmen glömde jag en gång med. Kanske ett par till och med men en gång minns jag tydligt. Jag hade en tjock mössa på mig som kändes som en ridhjälm. När jag kom in i stallet sa jag högt "men oj, hade jag ingen hjälm på mig?" och det hörde ju pappa. Då fick jag släta över det och säga "äh, jag tog säkert av den utan att tänka på det". Pappa var lite hönsig :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 000
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 294
Senast: Grazing
·
Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 667
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 900
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar