Varför blir det så här? Vad har jag gjort för fel? Eller ska det bli så här? Är jag inte gjord för gjutjärn utan för evigt dömd till teflon?! Jag har ju börjat trivas med min stekpanna liksom
Och jäklar i min låda vad tung den är egentligen! Hur hanterar man tyngden utan att få skador i händerna? Jag fick ju problem med händerna pga min blindpinne, enformig rörelse ihop med grus på gångvägen är inte bra för händerna så när jag fick ont i höger bytte jag till vänster så då fick jag ont där också och arbetsterapeuten sa att de "skadorna" skulle ta ca 9 månader minst att läkas och troligen återkomma pga att jag går med min pinne (och mycket riktigt har det gjort det några gånger...), får inte lyfta tungt med en hand osv. Går det att förebygga på något vis? Har ni tips på hur ni lyfter osv så ni inte sliter på händerna?
Jag låter gnällig
men vill förebygga problem eftersom jag ju redan haft pga en sådan dum sak som en blindpinne och den lär jag ju inte slippa, och jag vill lyckas i köket också
Intressant att se, jag har ändå satt pannan på plattan så noga jag kunde, men det ser inte ut att vara rakt på plattan ändå utan lite snett?
Nåja, jag får träna!
Köpte ryggbiff för en tid sedan och är SÅ sugen, men vill lära mig hantera det här med stekprylen först så jag inte misslyckas med en så god sak som en sådan middag, så det är bara att träna!
För övrigt blir maten mycket godare...?! Eller?! Men jag tycker ändå det. Kan det vara så?
Visa bifogad fil 120308