Vart ska jag flytta?

Sv: Vart ska jag flytta?

Okej :) låter ju som att man kan stå ut med :p hur är det med jobb ich så där då?

Det är exakt samma sak med regnet i Skottland kan jag informera om då. Det regnar nästan varje dag, men det är väldigt sällan som det håller i sig någon längre tid - på sin höjd ett par timmar. Annars är det mest skurar vi snackar, ibland med strålande sol emellan men oftast är här ganska grått är jag rädd.

Sv: Vart ska jag flytta?

Det är ju exakt samma klimat som vi har i Skåne ;) Möjligen att hösten kommer tidigare här.

Jag flyttade inte pga vädret (isåfall hade jag inte bosatt mig i norra Tyskland utan mer söderut). Men i jämförelse från Dalarna där jag bodde innan är det stor skillnad på vädret!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 379
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 287
Senast: Fetaost
·
Hästvård Om ni haft häst med den skada, hur lång behandlingstid med mediciner har ni fått? Min ponny får återkommande ögonskador och på min...
2
Svar
21
· Visningar
9 044
Senast: Hanna_b
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 836
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar