Sv: Bo i husbil? Går det överleva en vecka?
Äsch då, det är lätt hänt det är ju faktiskt måndag morgon *gäsp*
Äsch då, det är lätt hänt det är ju faktiskt måndag morgon *gäsp*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh! Jag vill också vara med och ha kul ju!
Kanske det är dags att ta buketräffarna till en helt ny nivå, lite "military style" och träffas och bo nåt dygn ute i naturen?
Nu är det ju snart sommar så även fryslortarna kan ju hänga med.
Instämmer har man blivit så dålig som TS på två båtresor tidigare är det faktiskt taskigt att planera så här och att skämta om det är så lågt att det finns inte. TS har visserligen sagt att hon inte behöver åka men ska det vara en familjegrej tycker jag att man gör det man kan för att alla ska trivas/må bra. Visst, lite måste man väl kompromissa men det gäller alla parter.
Kan man överleva en vecka i en husbil?
JAA! fast du får isåfall komma ihåg att jag knappt kan simma jag tror pojkvännen blir lite sur om jag drunknar
Fast flygrädsla är ju en rädsla - medan sjösjuka beror på att hjärnan inte fattar att balanssinnet säger att allting rör sig trots att man sitter på "fast mark" - dvs en soffa på färjan.
Ja. Ni tolkar helt fel men det är lugnt, jag är van vid det här laget. Allt jag skriver verkar ha en sur underton.
Ja. Ni tolkar helt fel men det är lugnt, jag är van vid det här laget. Allt jag skriver verkar ha en sur underton.
JAA! fast du får isåfall komma ihåg att jag knappt kan simma jag tror pojkvännen blir lite sur om jag drunknar
För många år sedan PM:ade jag en person här som hade samma problem som du med det där (fast hon verkade ta mer illa vid sig av kritiken än du). Jag skrev "om det här är jobbigt, var lite streetsmart ibland. Skriv inte nej och negativt som svar på alla förslag, skriv ibland Ja, det kanske vore en idé - även om du inte menar det".
Hon började faktiskt göra det och trycket på henne lättade lite.
Jag undrar om inte grejen är att du har något gemensamt med Ninnurur. Hon skrev i sin tråd nån gång i början att hon tänker "raka tankar". Det kanske du också gör. Det kanske är dina raka tankar som kommer ut här och du kanske inte ser den känslomässiga dimensionen som andra tolkar in i dem och som gör att det du skriver verkar mer negativt än du själv tänkt.