Letar efter en låt!

Sv: Letar efter en låt!

Ha, hittade den med hjälp av soundhound. Jose Gonzalez - Heartbeats. And this is what it should have sounded like, som de säger på Never mind the buzzcocks:

http://m.youtube.com/watch?v=oKo8Czj112I

Åh, den är verkligen jättebra! Studsbollsvideon (var det en reklam för TV-apparater eller något?) gör den eventuellt ännu bättre, men personligen tycker jag att den här versionen också är värd att höra om du inte har gjort det: https://www.youtube.com/watch?v=wcv3v6XfEvM

Smaken är olika ;)

Haha ja man kan ju gissa vem som avviker med tanke på att den är streamad över 161 miljoner gånger på spotify ;) inte många låtar som slår det, så det är verkligen inte många som gillar den "hemska" låten......

Och inte verkar du ha hört James Blunts nya album heller om du missat det toppar det försäljningslistorna och topplistorna världen över och hans världsturne är utsåld nästan överallt, så även där ligger du lite efter........... Han har haft några trista album tidigare ja men det nya är inte det precis.

Haha ja man kan ju gissa vem som avviker med tanke på att den är streamad över 161 miljoner gånger på spotify ;) inte många låtar som slår det, så det är verkligen inte många som gillar den "hemska" låten......

Och inte verkar du ha hört James Blunts nya album heller om du missat det toppar det försäljningslistorna och topplistorna världen över och hans världsturne är utsåld nästan överallt, så även där ligger du lite efter........... Han har haft några trista album tidigare ja men det nya är inte det precis.

Eh jaha, tog du det hela personligt eller?
Fejko har väl aldrig påstått att henoms smak är allmänrådande.

Eh jaha, tog du det hela personligt eller?
Fejko har väl aldrig påstått att henoms smak är allmänrådande.

Nä varför skulle jag, men hon använde en väldigt nedsättande ton mot den hon svarade, så jo mer eller mindre verkade hon anse att hennes smak var någon allmänt rådande. Fanns liksom ingen anledning alls för henne att racka ner på den som försökte vara snäll och hjälpa henne, bara jäkligt trist att läsa sådant.

Ok, jag uppfattade det mer som att inlägget var skrivet med en skämtsam underton, av smileyn att döma, men då uppfattade vi olika.

Bara älskar James senaste, så här är den :)

http://youtu.be/g1j1qwQQ8-Q

Där är många bra låtar på nya albumet Moonlanding flera av dem är sådana som helt klart växer när man hört dem några gånger blev inte så jättebegeistrad vid första genomlyssningen plockad ut några till spotifystreamen och har sen varit inne och plockat fler och fler och de flesta blir faktiskt bara bättre och bättre ju mer man hör dem. Men man skall ju helt klart köra honom på mixad lista för hans röst blir lite tröttande om man lyssnar på låt efter låt med honom men uppblandat med andra så blir inte alls känslan samma.

*kl*

oavsett vad man tycker om James Blunt's musik så kan jag rekommendera att följa honom på Twitter, där är han en riktig vinnare!

Ok, jag uppfattade det mer som att inlägget var skrivet med en skämtsam underton, av smileyn att döma, men då uppfattade vi olika.

Helt rätt uppfattat! Möjligen var inlägget nedlåtande mot Passenger och James Blunt. Jag ser bilden av en töntig stalkerkille framför mig...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka