Melodifestivalen 2014 - Andra Chansen

Sv: Melodifestivalen 2014 - Andra Chansen

+1på den. Såg inte Andra chansen (fick nog av första) men den låten och bilderna gav mig en obehaglig känsla. Totalt fel sammanhang för den....

Fin låt, men hade egentligen varit bättre om Martin gått vidare. :p
Det kanske har varit någon röstningsmaskin igång igen för att trigga ordentligt med röster för någon artist. ;) :cool:
Jag är bara glad att inte Outtrigger gick vidare. :D

Vadå smaklöst? Låten handlar om hans döde bror, vad passar då bättre än bilder på densamme?

Vadå smaklöst? Låten handlar om hans döde bror, vad passar då bättre än bilder på densamme?

Melodifestivalen är inte rätt ställe att exploatera vare sig sorg eller en död person. Dessutom ligger det nära till hands att tro att det görs för att väcka sympati och vinna röster.

Jag klandrar dock inte den unga artisten, det är produktionen som borde veta bättre.

Det ligger tyvärr ännu met osmakligt röstfiskande bakom det där, det är anledningen till att han är i final idag.. Han är smart den grabben! Kräks!!!

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 018
Senast: ameo
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 815
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 537
Senast: voltis
·
Äldre Känner att vi redan nu behöver starta denna tråden, den stora tråden om : Melodifestivalens andra chansen! :banana::banana::banana: Det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 472
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.