Melodifestivalen 2018 - Andra Chansen

Men AJ vad det smärtar i mitt musklöra!
Mendez måste ja fått nåt knas med medhörningen för jä**ar vad surt han sjöng i kväll!

Men AJ vad det smärtar i mitt musklöra!
Mendez måste ja fått nåt knas med medhörningen för jä**ar vad surt han sjöng i kväll!
MIssade du honom i deltävlingen? Jämfört med det lät det ju riktigt bra ikväll ;)
Men håller med, han sjunger absolut inte rent, men själva låten är för mig en av de starkaste! :D

Inte så mkt kommentarer att gå igenom i denna tråden märker jag ;)

Så här kommer min analys av duellerna direkt:

Duell 1:
Margret vs. Moncho
Vidare: Margret
Min favorit: Moncho, dock var jag nöjd med vilken som då jag inte ogillar Margret. Gillade Margret mer ikväll än senast, så det bådar ju gott inför finalen.

Duell 2:

Renaida vs. Olivia
Vidare: Renaida
Min favorit: Renaida. Hon hade intressantast låt och röst. Olivias låt minns jag inte ens minuten efter den spelats.

Duell 3:
Felix vs. Mimi
Vidare: Felix
Min favorit: Felix. Jag gillar verkligen verkligen hans röst, och har lyssnat mkt på låten i bilen och den är jäkligt välgjord! En av mina favoriter i finalen.

Duell 4:
Sigrid vs. Mendez
Vidare: Mendez
Min favorit: Mendez. Om han sjöng felfritt skulle denna vara en vinnarkandidat. Låten poppas mest av alla i min bil och jag gillar den starkt!!

Innan jag startat finaltråden: OJ vilken spännande final det blir! För i mina ögon finns det ingen självklar vinnare... Tror detta kan bli den jämnaste finalen på läääänge!
:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::banana::banana::banana::banana:

MIssade du honom i deltävlingen? Jämfört med det lät det ju riktigt bra ikväll ;)
Men håller med, han sjunger absolut inte rent, men själva låten är för mig en av de starkaste! :D
jag har nog inte lyssnat så fokuserat på deltävlingarna :o så jag lade inte märke till det där.
Men jag har kört listan på Spotify några varv, det var förmodligen därför jag reagerade mer den här gången. För där är det väl autotunat antar jag....

Jag hade alla rätt i går! Tyckte det var rätt självklara vinnare i duellerna.

Jag tror att Felix har en god chans i finalen. Han lyfte väldigt nu i andra chansen. I deltävlingen gillade jag det inte alls men igår var han riktigt bra!! Tror att han kan överraska och vinna finalen. De andra från andra chansen har ingen chans.

Jag hade alla rätt i går! Tyckte det var rätt självklara vinnare i duellerna.

Jag tror att Felix har en god chans i finalen. Han lyfte väldigt nu i andra chansen. I deltävlingen gillade jag det inte alls men igår var han riktigt bra!! Tror att han kan överraska och vinna finalen. De andra från andra chansen har ingen chans.
Jag kan bara inte sluta stirra på hårtorken har sjunger in i. VARFÖR har han en jättemikrofon????? Skulle han bli vårt bidrag till Eurovision, kommer hårtorken att bli årets asgarv i kommentarerna från övriga länder.....

Liknande trådar

Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 821
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 544
Senast: voltis
·
Äldre Japp! Nästa helg är det då dags, för finalen i Melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Vad fort det har gått, vips så har vi...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 412
Senast: Knasibas
·
Äldre På allmän begäran - här kommer årets första Mellotråd!! ;) För nästa lördag är det dags för..... MELODIFESTIVALEN 2018 - DELTÄVLING 1...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
11 094
Senast: Rhinos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar