Jag med!I den sista duellen hejar jag på Mendez
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med!I den sista duellen hejar jag på Mendez
MIssade du honom i deltävlingen? Jämfört med det lät det ju riktigt bra ikvällMen AJ vad det smärtar i mitt musklöra!
Mendez måste ja fått nåt knas med medhörningen för jä**ar vad surt han sjöng i kväll!
jag har nog inte lyssnat så fokuserat på deltävlingarna så jag lade inte märke till det där.MIssade du honom i deltävlingen? Jämfört med det lät det ju riktigt bra ikväll
Men håller med, han sjunger absolut inte rent, men själva låten är för mig en av de starkaste!
Fast vissa delar av monchos låt låter ju som ”havet är djupt” från lilla sjöjungfrun....Okej första duellen ----> vem hoppas ni på?
För mig:
Ingen men hellre att Moncho går vidare stör mig på att delar av första låten låter som Havana
Ja du har rätt men jag störde mig mindre på detFast vissa delar av monchos låt låter ju som ”havet är djupt” från lilla sjöjungfrun....
Jag kan bara inte sluta stirra på hårtorken har sjunger in i. VARFÖR har han en jättemikrofon????? Skulle han bli vårt bidrag till Eurovision, kommer hårtorken att bli årets asgarv i kommentarerna från övriga länder.....Jag hade alla rätt i går! Tyckte det var rätt självklara vinnare i duellerna.
Jag tror att Felix har en god chans i finalen. Han lyfte väldigt nu i andra chansen. I deltävlingen gillade jag det inte alls men igår var han riktigt bra!! Tror att han kan överraska och vinna finalen. De andra från andra chansen har ingen chans.
IgenMen AJ vad det smärtar i mitt musklöra!
Mendez måste ja fått nåt knas med medhörningen för jä**ar vad surt han sjöng i kväll!