Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Både John och Benjamin var ju helt underbara ikväll, så känns som helt rätt val till finalen. Egentligen vill jag skicka något som Johns låt till Eurovision, samtidigt är det något med Benjamins låt som bara klickar rätt.
Störde mig som fan på han som var sidekick dock med sitt Hode-layde eller vad han nu sa en gång i minuten. Pluspoäng för hans outfit dock.
För att det var enhörningar och en saxofon.Annars gillade jag Kamferdrops pårökta nummer, fattar dock inte varför.
Min bästis twittrade
Ett hodelady till och jag dricker klorin!
Nej, det där med enhörningarna kändes ju bara som en flirt med bebisröstarna. Det var någon drömsk stämning i låten som jag gillade. Men det går nog snart överFör att det var enhörningar och en saxofon.
Hade det varit saxofonen hela låten istället för sång hade jag tyckt om den. Saxofoner går ju dessutom hem i EurovisionNej, det där med enhörningarna kändes ju bara som en flirt med bebisröstarna. Det var någon drömsk stämning i låten som jag gillade. Men det går nog snart över
Gör de det även 2018? UrrkHade det varit saxofonen hela låten istället för sång hade jag tyckt om den. Saxofoner går ju dessutom hem i Eurovision
FabFreddie stal allt glitter till sin kappaFör lite glitter i den här starten
Här hemma tyckte inte ens barnet att det var kul... Men hon har iof kommit in i skämsåldern nu (8) när saker är piiinsamma...Rolig enligt barnet. Gissar att han går vidare tack vare såna röster...
Det borde det göra!