Hade det inte varit så in i helvete omänskligt hade jag tyckt att några av Sveriges farligaste brottslingar borde få sitta i en isoleringscell med Livet på en pinne spelandes 24/7.
Hur mycket får jag om jag fixar det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade det inte varit så in i helvete omänskligt hade jag tyckt att några av Sveriges farligaste brottslingar borde få sitta i en isoleringscell med Livet på en pinne spelandes 24/7.
Ja åh vad fint och jag som inte ens gillar ballader tyckte det var rätt beslut plötsligtMen oj! John! Så glad han blev
Hur mycket får jag om jag fixar det?
Tyvärr inte... Nu får vi plågas av Benjamin istället. Å andra sidan, bra att han gick direkt till final, annars hade han ju fått vara med i andra chansen också och då hade man ju "tvingats" lyssna på den en gång till.Nu kan ju inte blom gå vidare!
Samma här faktiskt!Alltså My Turn växer på mig. Jag är så himla förtjust i John som artist och han sjunger med sån otrolig inlevelse att jag inte kan låta bli att svepas med. Och i slutet av låten denna gång så dök "nämen ÅH vad bra det är!" upp i huvudet.
Jag städar ditt hus en gång i veckan för resten av året?