Melodifestivalen 2018 - Deltävling 1

Som jag misstänkte har Ingrosso verkligen en egen liten show. Coolt! Men jag är redan less på låten tyvärr.


Jag menade då när de först presenterades för... månader sedan? Veckor sedan? Jag minns inte riktigt när. Men SVT har alltid en presskonfa där alla presenteras, fotas och efteråt intervjuas av media om random Mellosaker. Då frågade de just varför hon väljer att ställa upp här istället för i Norge! :)
Undra på jag missat det då, sånt brukar jag inte kolla på.
 
Snygga effekter på scenen men det gav inte så mycket live-känsla så vet inte vad jag tycker om det

Låten höll inte riktigt
 
Jag tror att Sigrid och Benjamin går vidare direkt. Till andra chansen Edvard och Renaida
Jag är själv tveksam att skicka någon vidare.
 
Det är nog fel på mig. Det enda jag blir glad av är Livet på en pinne :p morsan gillar den och Renaida.

Jag tippar på att Renaida och Benjamin går till final. Ska det vara någon andra chans också? Kamferdrops och Sigrid dit tror jag.
 
Tycker de som gjort klippen innan har gjort ett jävla dåligt jobb med flera. De låter ju rätt osköna på olika vis. Känns som man regisserat dem dit sas.
 
Jag vill ha resultatet så här:

Final: Ingrosso och Lundvik
Andra chansen: Kampferdrops och Renaida
Kicki, Sigrid och Edward vill jag arkivera långt långt bort.
 
Det är nog fel på mig. Det enda jag blir glad av är Livet på en pinne :p morsan gillar den och Renaida.

Jag tippar på att Renaida och Benjamin går till final. Ska det vara någon andra chans också? Kamferdrops och Sigrid dit tror jag.
Jag tycker Edward var bland de bättre i gänget :o:D.
Annars, lika illa/tråkigt typ.
 

Liknande trådar

Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
11 138
Senast: Lavine
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 269
Senast: Bison
·
Äldre Ja ni läste rätt, det är redan dags för deltävling 2 i melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Jag hoppas, och tror att det...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 947
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tjockistråden 4
  • Fejkljus
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp