Melodifestivalen 2018 - Deltävling 1

Nu har jag sällskap av morsan här i soffan.
"Christer Björkman måste ha varit desperat när han försökt hitta någon som kunde vata med..." sa hon när Kikki sjungit en stund :p
 
Trodde inte alls nån skulle ha några egentliga åsikter om Kicki. Tänkte själv att de placerat henne där just för att hon är så oförarglig så att man kan lugna ner sig efter vad nu Bloms låt ska föreställa.

Jag är glad att jag jagade monster på PS4 medan han pratade sig igenom låten, annars hade jag nog stängt av :D
 
Men vad är det där för kostym?? Bara nej.
Och varför en norska i Sveriges melodifestival?

Stort ogilla på låt och framförande. Föredrar tom Edward då :o.
 
Rosa är ju fint, och jag diggar hennes grej med masker. Men låten är ju dödstråkig.

Men vad är det där för kostym?? Bara nej.
Och varför en norska i Sveriges melodifestival?
Hon tycker att svenskarna tar det mer på allvar och gör en bättre show. Hon är inget fan av MGP helt enkelt. Hon förklarade det när artisterna presenterades.
 
Från tv-soffan:
-Jag väntar fortfarande på att hon ska börja sjunga.
-Det är nog det hon gör nu...
-Jag skulle kunna tro att det här var någon parodi på Melodifestivalen, då hade jag nog gillat det.

(Nä, vi gillar inte kamferdrops)
 

Liknande trådar

Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
11 138
Senast: Lavine
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 269
Senast: Bison
·
Äldre Ja ni läste rätt, det är redan dags för deltävling 2 i melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Jag hoppas, och tror att det...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 947
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hovbensfraktur
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp