Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan tänka mig detIstället för Dolly Style i årgillas bäst här hemma
![]()
Han har iofs fått flytta till play tillsammans med Arantxa, program för tonåringar som inte fick vara kvar på em på barnkanalen efter att de pratat om onani har jag för migHar väl lite mer koll på sånt om några år hoppas jag.
Ja hon försvann lite i sitt eget nummerTycker hon känns som hon fått en överdos lugnande. Så jävla ospännande att se och höra på.
Alltså. Jag är verkligen ingen Kikki-fan.Trodde inte alls nån skulle ha några egentliga åsikter om Kicki. Tänkte själv att de placerat henne där just för att hon är så oförarglig så att man kan lugna ner sig efter vad nu Bloms låt ska föreställa.
Jag är glad att jag jagade monster på PS4 medan han pratade sig igenom låten, annars hade jag nog stängt av![]()
Jag tyckte att hennes medverkan i år var oförarglig. Det är inget negativt ord.Alltså. Jag är verkligen ingen Kikki-fan.
Men hon är en hårt arbetande seriös artist med en rätt stor fan-base. Så oförarglig känns lite nedlåtande?
Blom är inte ens artist.
Hade stängt av min koncentration redan dåRosa är ju fint, och jag diggar hennes grej med masker. Men låten är ju dödstråkig.
Hon tycker att svenskarna tar det mer på allvar och gör en bättre show. Hon är inget fan av MGP helt enkelt. Hon förklarade det när artisterna presenterades.
Jag menade då när de först presenterades för... månader sedan? Veckor sedan? Jag minns inte riktigt när. Men SVT har alltid en presskonfa där alla presenteras, fotas och efteråt intervjuas av media om random Mellosaker. Då frågade de just varför hon väljer att ställa upp här istället för i Norge!Hade stängt av min koncentration redan då![]()
Häller medBenjamin känns som kvällens enda professionella artist som har i mello att göra.
Men jag gillar inte honom.Häller med