Melodifestivalen 2018 - Deltävling 1

Jag blev så upprörd över en som parkerat svinnära min bil (ser parkeringen från mitt fönster) så jag missade Benjamin.

Jag gillade nog Renaida bäst, och Edward hehe.
 
Vad roligt det hade varit om programledaren någon gång hade sagt "ja nu är det fem minuter kvar av röstningen, och jag har fått veta att den här gången är det verkligen inte jämnt - det är redan tok-avgjort, det är inte lönt att ni röstar mer så skit i det och passa på att gå och ta en kopp kaffe eller något"
 
Någonstans tycker jag ändå att Edwards bidrag borde kunna komma till användning. Hade det inte varit så in i helvete omänskligt hade jag tyckt att några av Sveriges farligaste brottslingar borde få sitta i en isoleringscell med Livet på en pinne spelandes 24/7.
Nu nöjer jag mig med att sätta på den på hög nivå som motattack till grabbgänget som har stökfest i lägenheten intill min. :devil:
 

Liknande trådar

Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
11 138
Senast: Lavine
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 269
Senast: Bison
·
Äldre Ja ni läste rätt, det är redan dags för deltävling 2 i melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Jag hoppas, och tror att det...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 947
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp