Melodifestivalen 2018 - Deltävling 1

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare voltis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 257
  • Visningar Visningar 11 097
Jag blev så upprörd över en som parkerat svinnära min bil (ser parkeringen från mitt fönster) så jag missade Benjamin.

Jag gillade nog Renaida bäst, och Edward hehe.

Vad roligt det hade varit om programledaren någon gång hade sagt "ja nu är det fem minuter kvar av röstningen, och jag har fått veta att den här gången är det verkligen inte jämnt - det är redan tok-avgjort, det är inte lönt att ni röstar mer så skit i det och passa på att gå och ta en kopp kaffe eller något"

Någonstans tycker jag ändå att Edwards bidrag borde kunna komma till användning. Hade det inte varit så in i helvete omänskligt hade jag tyckt att några av Sveriges farligaste brottslingar borde få sitta i en isoleringscell med Livet på en pinne spelandes 24/7.
Nu nöjer jag mig med att sätta på den på hög nivå som motattack till grabbgänget som har stökfest i lägenheten intill min. :devil:

Liknande trådar

Fritid Nu köööör vi Startfältet Bidragen är listade i bokstavsordning på låttitel, per deltävling. Startordningen presenteras vid ett senare... 34 35 36
Svar
706
· Visningar
24 267
Senast: tott
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 281
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 668
Senast: voltis
·
Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
11 241
Senast: Lavine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka