Ding dong
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Joooooooo!!!Neeeeeeeeejjjjj
Du kanske ocksÄ kan plantera om lite vÀxter? Jag kÀnner att det fÄr bli min terapi ett tag till ikvÀll.Vad Ska jag hitta pÄ nu för att avreagera mig?
Har ingen jordDu kanske ocksÄ kan plantera om lite vÀxter? Jag kÀnner att det fÄr bli min terapi ett tag till ikvÀll.
Eller tvÀtt, verkligen ett lördagsnöjeVad Ska jag hitta pÄ nu för att avreagera mig?
Du behöver nÄtt aningens aggressivt. Du kanske kan hugga ved o slÄ extra hÄrt med yxan? Eller möjligtvis bonka ihjÀl en hÀstsko om du har verktygen för det. Ju vÀrre den ser ut nÀr du e klar desto bÀttreVad Ska jag hitta pÄ nu för att avreagera mig?
FÄr ta en svÀng ner in pÄ smedjanDu behöver nÄtt aningens aggressivt. Du kanske kan hugga ved o slÄ extra hÄrt med yxan? Eller möjligtvis bonka ihjÀl en hÀstsko om du har verktygen för det. Ju vÀrre den ser ut nÀr du e klar desto bÀttre
Visstja, jag har tvÀttid imorgon sÄ jag behöver gÄ ett varv och plocka tvÀtt!Eller tvÀtt, verkligen ett lördagsnöje
Absolut .. bara gÄ Bananas dÀr inne sÄ kÀnns de snart bÀttreFÄr ta en svÀng ner in pÄ smedjan
AMEN!Jag tÄl inte Benjamin men DJ Trexx!