Melodifestivalen 2014 - Andra Chansen

Sv: Melodifestivalen 2014 - Andra Chansen

Det en jättefin sång absolut, men samma som med Linus vad ska den till ESC och göra?

Nä det var kanske lite för stort.

Och just nu är jag glad att Martin har bytt byxor från delfinalen!

kl

Jag hoppas på Helena och Martin/State of Drama till final.

"En himmelsk sång" var en plåga för mina öron, gnäll gnäll och lite småfalskt hela tiden.

Ja och det märks verkligen! Till och med så jag slängde iväg en röst för jag tycker hon förtjänar en finalplats.

Elena är ett superproffs men jag tror inte att hon går vidare ändå. Låten är inte stark.

Däremot tyckte jag Stenmarck, som jag helt hade glömt, hade en hygglig låt. Men inte skicka nån som redan kommit sist en gång, det går ju inte ...

Ser hårdrocksbidragen och tänker osökt på Hasse & Tage.

"det är tur att dans finns - tänk så många som blivit arresterade för förargelseväckande beteende annars"

tur att hårdrock finns....

*kl*

Tiffany alltså, älskar den karaktären! <3

Outtrigger är min favorit tror jag och JEM

Nu vill jag ha Helena som sjunger bäst och har bra låt och State of Drama till final!

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 018
Senast: ameo
·
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 815
Tjatter Verkligen på tiden att börja bena i detta heta ämne: Andra Chansen i Mello! :banana::banana::banana: Det är som vanligt dueller, och det...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 537
Senast: voltis
·
Äldre Känner att vi redan nu behöver starta denna tråden, den stora tråden om : Melodifestivalens andra chansen! :banana::banana::banana: Det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 472
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.