Ekologisk kvarg?

Sv: Ekologisk kvarg?

Jag råkade prata innan jag tänkte när jag skulle fråga efter fairtrade-bananer häromveckan. Hon såg ytterst frågande ut när jag frågade om de hade andra bananer än slavbananer. :o

:rofl: Skön felsägning, påminner mig om när en bekant frågade i en affär om de hade frigående ägg.:p

Sv: Ekologisk kvarg?

Men saken är ju att jag tänker slavbananer, men jag brukar censurera mig när jag ska prata med andra, typ som de som jobbar i butiken. :p

Liknande trådar

Mat Varför ska det vara så svårt o få tag i vettig kvarg i större förpackning i sverige? Jag vill ha en god, lättsötad och smaksatt kvarg i...
2
Svar
33
· Visningar
2 448
Senast: bollen__
·
Kultur Nu frågar jag allvetande Buke igen. Har fått en låt på hjärnan, har hört den några gånger senaste tiden men kan inte hitta den i...
Svar
5
· Visningar
383
Senast: Tarnin
·
Trädgård & Växter Någon som vet vilken växt detta är? Den har börjat växa i en oöppnad jordpåse som min syster köpt. Ingen av oss är särskilt bra på...
2
Svar
21
· Visningar
1 160
Senast: ginnies
·
Juridik & Ekonomi Goddag allvetande Buke. Jag blev så förvirrad idag, hjälp mig tack. Jo, vi har ett huslån, eller rättare sagt vi har tre huslån ett på...
Svar
13
· Visningar
809
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30