Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Anonymt nick då det här är lite känsligt. Jag och min sambo har länge haft problem med vårt förhållande och den senaste tiden börjar...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: Ramona
·
Äldre Jag ska flyga från Malmö till Stockholm på fredag och är inte en van flygare, så jag har inte riktigt koll på det här med handbagage...
Svar
12
· Visningar
5 444
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Niyama hintade väldigt subtilt ( :angel: ) och jag tar på mig uppdraget. På fredag inleds något av det mest fantastiska som finns, de...
20 21 22
Svar
428
· Visningar
18 675
Senast: Zaga
·
Äldre Vad finns det för hästfilmer? Vad har ni sett för något? Jag söker egentligen en specifik, samt många nya tips. Men jag såg en film...
Svar
18
· Visningar
6 347
Senast: Cicci
·
Äldre En kollega påstod att man kunde lösa ett engångskreditkort på hans bank, men när jag ringde till min bank (SEB) hade de inte sådana. Vet...
Svar
7
· Visningar
1 670
Senast: swemale
·
Äldre Visste inte riktigt vart jag skulle lägga ut tråden så det fick bli här. De pengar jag får varje månad är mitt studiebidrag som...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: nejlica
·
Äldre Min underbara son på 2 år har precis lyckats måla två rejäla sträck med bläckpenna på vår nyuppsatta tapet. Hur tusan får jag bort det...
Svar
4
· Visningar
3 825
Senast: vix
·
Äldre Problemen runt och i våra städer den här vintern med tiggare, främst romer väcker min nyfikenhet. Att tigga är lagligt, får a-lagarna...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 011
Äldre Är på jakt efter ett recept på vitkålssallad, vill att den ska smaka som på pizzerian... Har gjort förut men blir alltid besviken...
2
Svar
27
· Visningar
5 201
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag är så korkad!! Drack några glas vin tidigare ikväll (vart knappt påverkad) och smart som jag är tig jag en sömntablett nyss. Är det...
Svar
4
· Visningar
4 352
Senast: Saeta
·
Äldre Något som dyker upp då och då när jag pratar med (vissa av) mina vänner är det där "för gammal". "Nej, inte kan vi åka på festival...
2
Svar
24
· Visningar
2 723
Senast: Ioxia
·
Äldre Hur tvättar man ett par skor lättast? I tvättmaskin? Har vid något tillfälle för några år sedan slängt in ett par skor men de blev...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: Enya
·
Äldre Har nu startat upp surdeg ett par gånger, men får sen inte att komma igång:o Har kört med recept från en surdegsbok jag lånat, bara...
Svar
14
· Visningar
1 196
Senast: PrittePuff
·
Äldre Ja nu är vi redan här, vid den sista deltävlingen i Melodifestivalen 2014! På lördag smäller det och det är följande artister som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 456
Senast: Saybia
·
Äldre Det HÄR fick mitt humör att försvinna på två röda sekunder och jag är jääääävligt sur fortfarande: Det har liksom inte ens...
Svar
18
· Visningar
3 059
Senast: Casteloro
·
Äldre Om man ska jobba i Norge inom vården, vad är det då för papper man behöver beställa innan och vart på nätet hittar man dem?
Svar
5
· Visningar
913
Äldre Jag är ute efter att tecka en bilassistansförsäkring. Det jag mest är ute efter är att den täcker ev. motorfel eller så när man är ute...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Momill
·
Äldre Det är visst forskning om bröstcancerveckan och då har folk fått för sig att man ska sätta hjärtan på FB. Jag tycker det är lite...
Svar
8
· Visningar
1 213
Senast: Angel
·
Äldre Hej jag har bara några funderingar. Jag är sugen på att förnya min garderob, och jag tycker väldigt mycket om modernt lite tuffare mode...
Svar
2
· Visningar
1 127
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama