"För gammal"?

Sv: "För gammal"?

Nyfiken fråga: Vad är det du inte tycker passar sig i vuxen ålder?

Typ..vuxna människor som är besatt av Barbie-dockor och klär sig som dessa/försöker se ut så samt har hårsmycken/diadem osv anpassat för 5-åringar

50 åringa damer som springer runt i...kortkort och midjetröjor eller färgar sitt hår rosa osv

Har sett båda irl och i min värld tycker jag väl att det är förbi en viss tid på många plan! Nu skall man ju såklart inte peka ut hur någon skall klä sig eller bete sig, men jag tror du vet vad jag menar ;)

Hihi

Man blir aldrig äldre än vad man känner sig...;)

Hemma hos oss är det fortfarande mmorpg, tal om att fixa till "lekrummet" (rummet med datorerna i mm) med ett wallphoto av typ Avengers eller nått..
Jag älskar fortfarande Hello Kitty!!!!!:p
Polarna kommer fortfarande över och bara slappar... :D:D

Par middagar och annat vuxet bär mig fortfarande imot.

Tanten hemma (dvs jag) är glada 35 och gubben är fyllda 40........:o:o

Hihi

Man blir aldrig äldre än vad man känner sig...;)

Hemma hos oss är det fortfarande mmorpg, tal om att fixa till "lekrummet" (rummet med datorerna i mm) med ett wallphoto av typ Avengers eller nått..
Jag älskar fortfarande Hello Kitty!!!!!:p
Polarna kommer fortfarande över och bara slappar... :D:D

Par middagar och annat vuxet bär mig fortfarande imot.

Tanten hemma (dvs jag) är glada 35 och gubben är fyllda 40........:o:o

Hello kitty blir man ALDRIG för gammal för så det förstår jag inte ens varför du tar upp här :mad::mad:

:p

/28 år och besatt av ALLT som är rosa och Hello Kitty

Fast nörd är väl ingen ålder ;)

Jag tycker mest det är yngre människor som har åsikter om vad som passar vissa åldrar. Ju äldre man blir desto mer skiter man i vad som passar sig, för livet är för kort helt enkelt. Sen finns det alltid petimetrar som vet precis hur man ska leva sitt liv och som har åsikter om allt som andra gör "fel".

Sen har iaf jag blivit bekvämare, jag har iofs aldrig gillat tält, men ställer högre krav på hotell och restauranger nu för tiden. Det beror också på att jag har råd nu, som fattig student så tar man alltid billigast. Nu kan jag välja mera fritt, konsert i London, med bästa plats. Istället för lokala haket med halvdassigt cover-band tex.

Hello kitty blir man ALDRIG för gammal för så det förstår jag inte ens varför du tar upp här :mad::mad:

:p

/28 år och besatt av ALLT som är rosa och Hello Kitty

HAHAHAHAHA
Sant sant...
Men jag som nästan uteslutande jobbar med äldre män.... Dom tiittar lite konstigt på mig...:D:D

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 552
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 466
Senast: Calmiche
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 216
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025