Årets bokrea

Sv: Årets bokrea

Jag ska köpa Äventyr med Sigge. Gillar barnböcker. Annars köper jag mest pocket, tycker det är skönast att läsa och mer prisvärt.

KL

Stora boken om barn är det som jag ska ge mig ut och handla. Och så såg jag ett par romaner som verkade ok också. Behöver ha lite läsning för att skingra tankarna.

KL

Papper ska det vara!

BOOK.png

Från nätbokhandeln har jag redan beställt:
Slutet på mr Y
Jacobs värld
En nypa salt
Syskonmakaren
En liten smula underbar
Expeditionen : min kärlekshistoria
Den krympande hustrun
Mannen som glömde sin fru
Resan till Kautokeino
Nordiska väsen
Bounty : myteristens återkomst
Jag tror jag älskar dig

Och nu när jag har kollat igenom Akademibokhandelns katalog tänker jag nog också köpa:
Mattias Klum - Vår tid på jorden
Du furste av det väldiga Pampas (eftersom jag har fått för mig att åka och rida på Pampas i sommar)
En blomma av blod (har haft den på listan hos Bokus länge men de har inte haft inne den)
Ev också boxarna med svenska & engelska klassiker eftersom jag har några andra boxar i samma serie.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 926
Senast: Squie
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 607
Senast: Bison
·
Fritid Som jag förstår går det fortfarande att plocka lingon norröver. Planerar en cykeltur åt det hållet och hade gärna haft en 15 kilo...
Svar
5
· Visningar
323
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
6 203
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp