Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Den är lite gammal, sändes i september så jag är kanske sent ute - men vill man inte se Mello eller OS-sammandrag ikväll så kan man...
Svar
13
· Visningar
1 559
Senast: mandalaki
·
Äldre Hjälp! Har sökt i två timmar nu efter ett citat utan framgång. Jag håller på att fixa sambons alla hjärtans dag "present" och vill så...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: Ciindy
·
Äldre Ska till Aten i mars och vill ha tips på grejer att göra/se :)
Svar
0
· Visningar
617
Äldre Hur kan någon få 142000 kr i månaden utan att göra något jobb... När hon fick sparken från arbetsförmedlingen så skulle hennes...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Korven
·
Äldre Kan man göra en bokstav förhöjd med hjälp av ett tangentbord? Alltså utan att skriva en rad ner och sedan gå upp igen? Jag vill skriva...
Svar
10
· Visningar
1 589
Senast: Tingeling
·
Äldre Vi har en 160 cm madrassbotten med enbart en tjock 160 cm bäddmadrass på. Nu har bäddmadrassen gjort sitt och vi ska skaffa en ny. Men...
Svar
4
· Visningar
4 438
Senast: BuenoBull
·
Äldre Och som vet vad dessa ord betyder? Mina sako arigato, kawaii Är med i en låt och jag blev nyfiken på vad de betyder :p
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Mirre
·
Äldre Ni som känner mig vet att jag städar typ.. aldrig. Well, nu har jag skrubbat och storstädat och röjt undan i tre dagar i sträck, och är...
Svar
7
· Visningar
2 121
Äldre Hur är det egentligen. Om ett företag/en ÅF har generalagenturen i Sverige, visst ska jag ändå ha rätt att köpa varan från ett utländskt...
Svar
11
· Visningar
1 747
Senast: skiesabove
·
Äldre Över jul-nyår ska jag + familj till Uganda. Vi ska åka runt och bl.a. gå upp i bergen o förhoppningsvis se bergsgorillor. Någon som...
Svar
9
· Visningar
3 500
Senast: kopia
·
Äldre Söker tips på bra filmer att se tillsammans med barnen, 11 och 14 år gamla. Vi har kollat på alla Studio Ghiblis filmer och älskar dem...
Svar
7
· Visningar
769
Äldre Minns ni Vulcan som gjorde värmeskydd åt både folk och fä? Jag älskade dem, men inte funnit något liknande idag. Företaget finns ju...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: moiran
·
Äldre Hur fungerar det med försäkringar. Om något väldigt dyrt gått sönder, men det är oklart om försäkringsbolaget går in och täcker det...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: swemale
·
Äldre OS i Sotji drar igång på fredag. Och jag tänker mig här att detta är ett utmärkt tillfälle för Gudrun Schyman eller Sjöstedt att föreslå...
2
Svar
21
· Visningar
1 742
Senast: Lithonit
·
Äldre Kan man byta ut sockret i tex ett muffinsrecept mot sötningsmedel? Ska man ta samma mängd då? Var sugen på att baka men har inget...
Svar
9
· Visningar
927
Senast: MM
·
Äldre Nu har säsongen börjat, vad tycker ni? :D ...Och kom igen och erkänn nu - jag vet att jag inte är ensam om att titta på det! :D
33 34 35
Svar
690
· Visningar
60 937
Senast: nexxa
·
Äldre Gaah, vad är det för låt i den korta reklamen för hbo nordic som visas på tv6 och kanal 5 precis innan/efter ett reklamavbrott? Blir...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Anna-panna
·
Äldre Håller på att fylla i alka papper till kommun och lantmäteriet. Någon som har erfarenhet av att stycka av som har några tips bra grejer...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: Meggan
·
Äldre Har en sadel och ett lår i frysen och ska snart ha släktkalas, bara det kommer inte räcka till alla som kommer (har inte ens börjat orka...
2
Svar
20
· Visningar
2 547
Senast: Snurrfian
·
Äldre Jag har fått nåra fläckar på en klänning. Vet inte vad det är för dom va där när jag kom till hotellet å min väska åkt flyg. Vene om...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Meggan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama