Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Minns inte hur det fungerar men det vinnande paret ska göra någon tillitsgrej där den ena kan välja att svika den andra och få pengarna själv typ... Vilket jag tror Jeppe kommer göra (tror tyvärr han vinner), men det tror tydligen inte Aina.
Skulle han ändå släppa kulan kunde han väl tagit mer än 200 000....... Fy fan så arg jag är!!!!!!!!!!!! Men att hon inte förstod det. Trist, dom andra deltagarna får lite pengar i alla fall, men inte Aina.
Juridik & Ekonomi
Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
Kläder & Bli fin
Jag skulle vilja ha en baddräkt.
Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
Kropp & Själ Du tycker inte att det är lite knepigt att "lyfta frågan kring personlig integritet" genom att skriva helt irrelevant information om en...
Foder & Strö Ska flytta hästen till nytt stall och flyttar från en hage med ytterst lite gräs året runt till en gräshage där det är mkt gräs. Dock är...
Hästmänniskan Många hästar på ridskola mår inte bra av att hanteras av olika personer som bemöter dem olika och har olika förväntningar på dem. En del...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.