Sv: Paradise Hotel
Jag sitter som klistrad mån-ons jag med...Skäms över att erkänna det
Håller med om att Jeppe är ett vidrigt jävla as, även om han gör "bra tv". Han är riktigt otäck tycker jag, och det är synd att många manliga tittare tycker att han är "kung". Han är en respektlös kvinnoförnedrare som borde ha kastats ut för länge sen (hotade att spöa skiten ur Tobias tex). Mår illa av tanken på att han citat:"Kommer få high fives på götgatan och knulla en massa brudar"
Aina verkar rätt snäll och försöker spela spelet, men hon känns lite naiv så jag tvivlar på att hon får en spänn av den hon står med (tippar på att Jeppe-äcklet väljer henne).
Anja har varit intetsägande och tråkig, och otroligt svartsjuk när Samir har pratat med andra tjejer. Men det kvittar egentligen vilken tjej som står sist, så länge inte Jeppe vinner.
Tobias är nog inte bi för fem öre. Gillar honom men det känns ju som att det borde vara fler gaykillar med i så fall för att han inte passivt ska kunna glida med i programmet med sina tjejbästisar. Kvällens avsnitt gjorde dessutom att han sjönk i mina ögon, när han desperat försökte smöra för Jeppe för att rädda sitt eget skinn.
Samir tycker jag faktiskt bäst om. Lite korkad, men verkar snäll och lojal. Gör bra tv tack vare sina kommentarer, men det hade varit roligare att se honom utan Anja i några veckor.
Så...det var min syn på det hela
Det kanske blir någon twist där någon av de gamla deltagarna byts in mot en finalist, but who knows?