Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Kl

alltså det är ju inte ingenting, men i termerna att inte behöva jobba och leva på dem, då är det inte mycket.

Kl

alltså det är ju inte ingenting, men i termerna att inte behöva jobba och leva på dem, då är det inte mycket.

Precis, var exakt så jag tänkte också. På honom lät det som om han skulle kunna leva värsta glidarlivet i 2-3 år liksom.O_o

Det kanske blir någon twist där någon av de gamla deltagarna byts in mot en finalist, but who knows?

Har också en liten tanke i bakhuvudet att något sådant kommer hända.. NÅGOT borde ju hända när de gamla kommer tillbaka i dagens avsnitt, inte kan de väl "bara" vara tillbaka för att festa? Eller vem vet, men jag tror det kan finnas någon slags twist iallafall. :p

Jag tycker Jeppe är såå pinsam..han beter sig vansinnigt. Hade nog varit rädd för att vara i närheten av honom. Känner igen det där svängande aggressiva humöret

kl

Redan sett kvällens avsnitt. Är ju ganska klart vilket annat par som kommer till finalen. Jag hade dock önskat att Samir och Anja kom till finalen. Samir har verkligen höjt sig i mina ögon på sista tiden. Dock är ju konkurrense därinne inte så hård ;)

Men gud vad Emelie höll på! Gick verkligen in för att starta bråk. Vad har hon egentligen emot Samir? Var det för att han inte ville vara med henne i början??

Enligt mig har ju allt förstörts nu >.<. När Niclas åkte ut ville jag ju att Aina och Thobias skulle vinna. Sen kommer dumdumma Jeppe och förstör allting, och dessutom kommer Mia tillbaka. Så de jag gillar är Thobias, Aina och i värsta fall Samir. Nu sitter de i tre olika par... Det var ju snyggt gjort!

Tror inte att Jeppe och Aina kommer vinna om folk får rösta om vem som ska vinna. Tror fler röstar MOT Jeppe än FÖR Aina. Men nä, jag är inte nöjd med utgången. Blev lite för mycket twist för min smak!

Tror inte att Jeppe och Aina kommer vinna om folk får rösta om vem som ska vinna. Tror fler röstar MOT Jeppe än FÖR Aina. Men nä, jag är inte nöjd med utgången. Blev lite för mycket twist för min smak!

Så jädra mycket som alla tjatar om hur Jeppe är en stark spelare osv skulle det inte förvåna mig det minsta om han blev röstad till vinnare av de andra.

Som ett halvt KL; Jeppe (och alla andra) framhåller alltid att han är så stark och bla bla. Egentligen är han väl inte bättre än någon annan, tvärt om? Han är ju rätt ogillad i huset. Den enda fördelen han kanske har är att alla andra tror att han är så bra.

KL

Är det bara jag som inte hittar gårdagens program på tv3play? Får bara upp oklippta pandoras ask, men inte själva programmet. :confused:

*kl*

Alltså Emelie, vad hände? Tappat det helt ju...
Jesper blir fulare och fulare, förstår inte hur man kan bete sig så och stå rak i ryggen. Visst, Paradise är "ett spel" (sägs det typ 20 gånger i minuten på det där hotellet??) men har man lite mer än spån i huvudet förstår man väl att det kan vara så att deltagarna får säga sitt också, det KAN vara bra att bete sig iallafall LITE mänskligt. Och så fortsätter ju det vanliga livet efteråt, eventuellt vill man inte framstå som komplett genomidiotisk. Eller så vill man det.

Jag kollade därifrån igårkväll. Tv3s hemsida, tv3play och sedan ligger det under mest sedda för det mesta. :)

De brukar lägga upp det så att man kan börja titta samtidigt som programmet går på tv.

Jag såg Tobbe idag när jag gick hem från jobbet. Han hade färgat håret i någon ljuslila nyans. Inte så snyggt. Men jag tar det som ett tecken att han vinner ikväll! :) Hoppas på nått sätt i par med Aina...:)

Knapp.
Jag hoppas för allt i världen att Jeppe inte vinner, men samtidigt så har jag en stark känsla av att han kommer vinna det hela..

KL

Den som orkar se alla avsnitten igen kan ju ge sig på att skriva ned varje gång Jeppe säger "Spela ett spel" :D

Men jag fattar inte det där med "lita på"-grejen? Det är väl ett par som vinner och i så fall splittar pengarna? Eller? :p

Jag vill att Aina vinner, men inte Jeppe. Så därför hejar jag hellre på de andra två.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 652
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar