Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Jag fattade inte riktigt var gnället med Anja var på slutet. Är det att Samir pratar med Linnea?
Vem är det som enligt Anja är så äcklig?

Det ar väl för att han enligt Anja var så närgången och satt och skrev något på Linneas ben. Tror att det är Samir hon menar som är äcklig.:)

Ja, han surar ihop för att han pratar med Linnea, eller vilken annan tjej för den delen, svartsjuk tjej or what?! :wtf:
Det är Samir hon kallar äcklig skulle jag tippa på.

Jag med!! :)
Hoppas hon och Niklas vinner, även om Niklas betedde sig jävligt dumt för ett par avsnitt sen.

Men hur kunde Linnea välja Joppe över TH???
:(

*kl

Tycker det är underbart att denna tråd finns (för då slipper jag kolla på avsnitten:D) Kollade fram till juluppehållet men kom liksom inte igång igen efter det. Kände att det var dags att se vad PH handlar om då jag inte sett nån säsong alls innan (vet egentligen inte ens hur man "vinner" haha) och eeh ja, det är ju intressant att se program med människor som inte direkt tänker efter innan de agerar:banghead::D

Hur som helst så så har jag inte tyckt att någon kille har varit direkt snygg vilket jag blev lite besviken över haha, måste nog säga att Björn(?) som åkte ut rätt tidigt var mest ögongodis. Dock hade han väl inte allt för mycket konkurrens då jag inte är jätteförtjust i tatueringar över hela överkroppen, less is more tycker jag. Sen så var ju Tobias (den första, det verkar finnas en till nu) ganska söt också (men mer "ååh gullig kille" och inte "mmm snygg"), tyckte han verkade snällast av killarna så det kan ju ha spelat in också:p

Hejjar iaf på Aina och Tobias, så jag håller mig uppdaterad här för att se hur det går. (och om någon orkar förklara för en PH-nybörjare hur programmet ska sluta, eller ja hur man vinner så skulle jag bli glad:) Ska alla andra som varit med rösta på sina favoriter eller hur funkar det?)

Senast ändrad:

KL

Är det någon som vet vart man ska se avsnitten i förväg? Är många som lyckats "spoila" dagens avsnitt på Twitter... :cautious: Så nu vill jag också börja se tidigare! :D

Han är sjukt löjlig och barnslig och åh jag avskyr honom så!!! Skoj dock att Joppe inte verkade fatta vad han gjorde när han la myntet:D Han verkade tro att det var något positivt!

Han är så jävla jobbig. Och dum. Och tråkig. och ÅÅÅÅÅÅÅÅH.

edit: Joppe alltså.
Allt stämmer iofs in på Jeppe också. Förutom tråkig kanske..

*kl*

Joppe är så blåst att det är ledsamt, snacka om att bli förnedrad i tv utan att veta om det själv. Jeppe är en 3åring i alldeles för stor kostym. Vidrigt beteende.

Heja Aina, Niclas, Anja och Samir!

Heja Aina, Niclas, Anja och Samir!

Word!
Men nu verkar det ju som att det ska hända något där nere i dödsriket ändå?

Jeppe och Joppe är så jääkla korkade. Man blir så less och samtidigt väldigt glad att jag inte har några sådana personer i min bekantskapskrets...

Jag har svårt för Samir, men jag gillar Niclas. Så jäkla cool och han verkar vara en så god människa.

Samir är ju bara korkad och tror att han är något. Men jag tycker ändå synd om honom som håller ihop med Anja. SÅ jäkla tråkig människa. Har hon gjort något över huvudtaget? Nu har jag inte sett alla avsnitt, men hon känns rätt osynlig.

Ut med Jeppe! Blir så frustrerad av att se honom i TV-rutan. Jag hoppas inte att Mia får möjlighet att komma tillbaka från dödsriket. Jag är så trött på att de skickar tillbaka deltagare hela tiden (mest Samir, Jeppe och Paow då).

Hoppas inte heller att Mia kommer tillbaka, hela den här säsongen hade varit så mycket bättre om det varit nya deltagare som kommit in istället för de gamla om & om igen. Nu hoppas jag på att Jeppe & Joppe åker ut fort som satan. :wtf:

Anja var roligare att titta på förr, känns som hon blivit mer tillbakadragen efter "Emelie/Samir händelsen" & bråket med killarna? Paow och Samir är roliga men i finalen vill jag nog se Niklas & Aina, eller Tobias. :p

KL och lite OT.

Men jag såg Samir på gymmet igår :p
Sprang på löpbandet och tyckte mig höra en bekant (och ganska högljudd..) stämma. Och visst var det Samir som gled förbi i sitt stora linne samt keps :D

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Juridik & Ekonomi Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...
2
Svar
25
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 919
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross